woensdag 25 juni 2014

Ik word blij van...

de nieuwe TV serie Bomb Girls

De nieuwe serie Bomb Girls op Nederland 2 is een aanrader! Bomb Girls vertelt het verhaal van een groep Canadese vrouwen tijdens de Tweede Wereldoorlog. Zij hebben het werk in de wapenfabrieken van Toronto op zich genomen terwijl een groot deel van de mannen met het leger naar Engeland is vertrokken om van daaruit Europa te gaan heroveren.

Ik zag de serie voor het eerst als dvd bij de albert heijn liggen en toen twijfelde ik nog of ik hem mee zou nemen en heb ik het uiteindelijk niet gedaan (want: impulsaankoop en ik was in een verstandige bui haha). Een paar dagen later kwam ik erachter dat Bomb Girls wordt uitgezonden door omroep Max (en nu ook te zien is via Uitzending Gemist) en ben ik meteen gaan kijken. Na twee afleveringen zeg ik: niet de meest briljante serie ooit, maar ik ben toch wel nieuwsgierig naar de rest...


DIY liefde: keramiek pakketje van Hello Betty

Bij Eefje van Hello Betty Blogt vond ik een DIY-pakketje waarmee je zelf je eigen keramiek kunt voorzien van een Grumpy Gerard of een Happy Helen. Zo leuk! Je kunt de pakketjes kopen via haar blog. Erg leuk om uit te proberen! Ik kan nog niet kiezen, maar neig naar Happy Helen :)


♥ boek Wil jij mijn vriendje zijn?

Het boek Wil jij mijn vriendje zijn? is echt mijn grote inspiratiebron voor nieuwe naaiprojecten. Elke keer als ik het tevoorschijn haal krijg ik zin om mijn naaimachine erbij te pakken en direct aan de slag te gaan. Er staan zoveel leuke patronen in! Stiekem heb ik me voorgenomen om ze allemaal uit te proberen... Op dit moment ben ik bezig met een vossenknuffel dat ik wil geven als kraamcadeautje.


Liefs!

8 opmerkingen:

  1. Ik vond Bomb Girls erg leuk. Al zit er soms een zwakker moment in, ik heb de serie met veel plezier bekeken. Na seizoen twee is de serie gecanceld maar er toen nog wel tv-film gemaakt. Ook leuk, zo'n lekkere lange aflevering als afsluiter.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha! Dan heb ik dus nog veel in te halen :) Ik wist niet dat er zelfs een film van is gemaakt!

      Verwijderen
  2. Aaaah wat leuk je vermelding, dankjewel! En die knuffels...Ik wil dat boek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat boek is echt geweldig! En aangezien jij zoveel leuke dingen weet te naaien echt een aanrader!

      Verwijderen
  3. Bomb Girls is zooo leuk! Ik schreef er vandaag per toeval ook over in een artikel over mijn favoriete series.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat boek ziet er leuk uit!
    grtjs, Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Shit nu ben ik verslaafd aan de serie Bomb Girls :D Het is te gek. Wel een beetje sloom inderdaad, maar de stijl, en er zijn broches! <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha Jij ook! De outfits zijn inderdaad geweldig :)

      Verwijderen