zondag 15 juni 2014

Give Away {win 2 bioscoopkaartjes!}

Vanaf  3 juli draait de Nederlandse film Afscheid van de maan van regisseur Dick Tuinder in de bioscoop. Afscheid van de maan speelt zich af tijdens de hete zomer van 1972. Wanneer de laatste man op de maan landt, wordt een jongen voor het eerst verliefd en verhuist vader naar de buurvrouw terwijl moeder probeert het gezin bij elkaar te houden.
 
De film was geselecteerd voor de Tiger Award Competitie op het International Film Festival Rotterdam 2014. Nieuwsgierig geworden? De trailer kun je hier bekijken.

Ik heb leuk nieuws voor jullie: ik mag namelijk 2x2 bioscoopkaartjes weggeven!

Wat moet je doen om deze Give Away te winnen?

♥ laat hieronder een reactie achter en geef antwoord op de vraag: waar denk jij aan bij de jaren '70?
♥ vergeet niet je e-mailadres te vermelden zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen :)
♥ deelnemen kan t/m 24 juni en later die week maak ik de winnaars bekend

Ik duim voor jullie...

Liefs!

5 opmerkingen:

  1. Ik denk aan mijn wilde jaren met getoupeerde haren in de krul en vooral aan de eerste man op de maan, zo onwerkelijk maar waarheid. Mooi om te zien dat die tijd weer in de belangstelling staat.
    Liefs El
    cm.embregts@gmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ‘American Hustle’ is de jaren 70 voor mij! Be cool, be vintage, be real…
    Wild, echt, funk en grappig dat zijn de ‘Jaren 70’ voor mij.
    Lachen, dansen en mode!
    Yihaaa en yoehoe.
    Groetie,
    Anne Marie
    Ps. Mijn mailadres is janssensannemarie@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee! In de jaren '70 was ik er nog niet maar ik zie zo mijn ouders voor me in een huis met oranje en bruine kleuren (van foto') haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps!::: post_voor_naomy@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dan meteen aan mijn moeder, ze is geboren in de jaren 70. Ik ben heel erg fan van die tijd en leef er bijna in. Vintage kleding en spullen uit die tijd. Dan ben ik in een kringloopwinkel, dan zie ik iets moois en dan vraag ik aan haar: ''En wat vind je hier van?''. ''Mweh, zou ik niet doen'' zegt mijn moeder. ''Omdat het uit jouw tijd komt?'' zeg ik. ''Daarom, afschuwelijke herinneringen'' zegt ze. En dan moeten we altijd heel hard lachen.

    Groetjes, Juul

    julianverkerk@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen