woensdag 11 juni 2014

Etsy Lokaal (geen verzendkosten!)

In juni doe ik mee aan #Etsylokaal, een gezamenlijke actie van Nederlandse Etsy verkopers. Dat betekent dat ik in juni gratis 'verzend' in de gemeente Rotterdam en jouw pakketje op de fiets kom bezorgen. Als je in Rotterdam woont kan je de kortingscode ETSYLOKAAL tijdens het afrekenen gebruiken om iets te bestellen zonder verzendkosten. Neem dus vooral een kijkje in mijn shop!

Hierbij een paar van mijn favoriete items van Nederlandse Etsy shops die binnen hun eigen regio gratis verzenden:

 
Van links naar rechts:
Typemachine van VintageRebelsNL // Vintage dienblad van SecondHandSandy // Vogelhuis borduurpakket van Koekoek // Bakelieten telefoon van laBodegaAntiques
 
 
Van links naar rechts: Mr. Moustachekussen van Soetwaer // Grafische kadolabels van Kadolab // Vintage emaille schalen van Allihoppa // Cookie cutter van Printmeneer
 
Ik ben er trots op dat er steeds meer Nederlandse Etsy shops bij komen. Wil je weten welke Etsy shops er bij jou in de buurt zijn? Op Etsy kun je ook zoeken op shop locatie (land of stad). En wie weet heb je dus deze maand geen verzendkosten :)
 
Liefs!
 
PS: meer info over de tijdelijke Etsylokaal actie vind je hier.

6 opmerkingen:

  1. Hoe origineel - en je gaat met de fiets leveren ? Super !!!
    Ik denk dat het leuke eraan is, dat je dan ook eens ziét wie je klanten zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou precies! Dat is ook de reden waarom ik graag op crafty markten sta: je klanten krijgen een gezicht!

    BeantwoordenVerwijderen