donderdag 1 mei 2014

Crafty Markten {agenda mei}

Zoals elke maand is het weer tijd voor de crafty markten agenda! Hierbij de leukste creatieve markten van de komende weken op een rij:

♥ 3 mei Harbour Market // Nijkerk
♥ 3 mei Puur en Anders Fair // Putten
♥ 4 mei Hip en Handgemaakt // Arnhem  
♥ 4 mei Swan Market // Antwerpen
♥ 11 mei Swan Market // Utrecht
♥ 18 mei FeelGood Market // Eindhoven
♥ 18 mei Swan Market // Rotterdam
♥ 24 mei Holy Stitch! // Leeuwarden 
♥ 25 mei Markt van Morgen // Antwerpen
♥ 25 mei Pop-Up Market // Dordrecht
♥ 25 mei Holy Stitch! // Leeuwarden
♥ 25 mei Hip en Handgemaakt // Nijmegen 

Weet je al waar jij zeker naartoe gaat? Laat het vooral weten als je aanvullingen hebt :)

Liefs!

4 opmerkingen:

  1. Zo irritant. Ik wil steeds naar Holy Stich maasr elke keer kan ik niet.. pff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hè wat jammer! Was het maar elke maand :) Het is één van mijn favoriete markten!

      Verwijderen
  2. Ik ben afgelopen zondag naar de Puur & Anders Fair in Putten geweest. Was echt superleuk! Zondag staat de Swan Market in Utrecht op de planning (samen met mijn moeder, voor moederdag). Heb er nu al zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben heel erg benieuwd naar de editie in Utrecht! Laat je weten hoe het was? De laatste editie had ik een kraam in Rotterdam, was echt superleuk :)

      Verwijderen