donderdag 3 april 2014

Etsy favorieten {vrolijke voorjaarskleuren}

Altijd als ik bezig ben met het updaten van mijn shop kan ik het niet laten om zelf ook even rond te neuzen op Etsy. Ik heb inmiddels een paar vaste shops waar ik graag rondkijk (klik hier voor mijn favorieten), maar het leuke aan Etsy is dat er geen einde lijkt te komen aan originele, creatieve shops met handgemaakt moois. Vandaag heb ik weer vier items die jullie vast ook helemaal geweldig vinden!

♥ Pop Pom bloemen van StephLovesBen
♥ Originele bedankkaartjes van HoneyAB
♥ Lieve kaartjes van BearsEatBerries
♥ Schattige Wim Worm knuffel van PuppetsAndHugs
 
De knuffel staat hoog op mijn wensenlijstje voor mijn zoontje. We ♥ Richard Scarry! 
 
Liefs!

5 opmerkingen:

  1. Ah, die knuffel is zo leuk!!! Dat hoedje wat ie opheeft <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleur 'mustard' van die bloemen, mooi!
    Leuk zo'n lijstje!
    grtjs, Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De pomponbloemetjes zijn geweldig :-) !

    BeantwoordenVerwijderen