maandag 31 maart 2014

VerzamelaarsJaarbeurs {Give Away}

Herinneren jullie je nog mijn verslag van de VerzamelaarsJaarbeurs een paar maanden geleden? Dit event vindt plaats in 5 grote hallen in de Jaarbeurs Utrecht die helemaal vol staan met stands vol vintage, retro en zelfs antieke spullen.

Je vindt er werkelijk álles wat je maar kunt bedenken op het gebied van verzamelen: zakhorloges, retro speelgoed, antieke meubels, oude wandkaarten, vintage naaigerei... Klinkt goed nietwaar? Dit jaar is er ook een expositie over het eerste (en enige!) optreden van The Beatles in Nederland. James Bond girl Caroline Munro, bekend van The Spy Who Loved Me, zal tijdens de beurs een signeersessie houden. En ook superleuk: tijdens de beurs exposeert Fiat Club Nederland een aantal klassieke oldtimers (ik ben fan van de oldschool Fiat 500). Kortom, er valt ontzettend veel te zien en ontdekken.

Ik ben in ieder geval van de partij dat weekend en zal zeker weer een fotoverslag schrijven over mijn vondsten. Het leuke is (en dat hadden jullie vast al gezien hihi)...

Ik mag 5 x 2 toegangskaarten weggegeven voor 12 of 13 april!

Wat moet je doen om deze Give Away te winnen?

♥ laat hieronder een berichtje achter en geef antwoord op de volgende vraag: met wie zou jij graag de Verzamelaarsjaarbeurs af willen struinen?
♥ vergeet niet je e-mailadres te vermelden zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen :)
♥ deelnemen kan t/m 10 april

Ik duim voor jullie...

Liefs!

PS: de Verzamelaarsjaarbeurs vindt twee keer per jaar plaats. Neem een kijkje op de site voor meer info of check de facebookpagina!

19 opmerkingen:

  1. Het lijkt me superleuk om naar de Verzamelaarsjaarbeurs te gaan! Ik zou mijn moeder meenemen omdat we allebei dol zijn op kringloopwinkels en alles wat retro of vintage is: kleding, meubels, servies... :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en mijn e-mailadres: nelleke_jansen@live.nl

      Verwijderen
  2. Oew leuk ik doe zeker weer mee! En net zoals vorige jaar zou ik met mijn lief gaan. Gewoon omdat we beide van oude dingen houden en zo misschien nog wel iets op de kop kunnen tikken voor ons nieuwe toekomstige huis! (mijn mail: laura@hierendaarblog.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh geweldig, ik zou mijn mede struinster en vriendin meenemen. Meestal houden we elkaar via WhatsApp op de hoogte van mooie vondsten. Dus het zou geweldig zijn als we dat eens samen konden doen! Mijn email is janne.steengoed@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou mijn beste vriendin meenemen die ik nu al een jaar niet gezien heb omdat we beide nr verschillende universiteiten zijn gegaan! We houden beide van al die gezellige spulletjes en het zou super zijn om nog eens af te spreken met zo een leuke activiteit! (astrid.vandevelde@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou heel erg graag met mijn vriend naar de vezamelaarsjaarbeurs willen gaan, we houden allebei heel erg veel van vlooienmarkten en vintage/antieke dingen :) (jip.hartog@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou heerlijk samen met mijn vriend schatten willen vinden op deze heerlijke, gigantische markt (ook al hebben we eigenlijk echt geen plek meer in huis voor nóg meer vintage haha). Lekker de hele dag je ogen uit kijken :)
    Sepha (sephathijssen@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk zeg en tja, ik zou ook met mijn lief gaan. We vinden het heerlijk (ik wat meer dan hij..;-)) om rond te struinen en het mooiste is dan natuurlijk als je dan ook wat op de kop tikt. Dat moet op de verzameljaarbeurs toch lukken! (gertrudprins@hetnet.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Ik zou het geweldig vinden om met mijn beste vriendin Janneke te gaan. We hebben elkaar al een tijdje niet gezien. Gelukkig betekent 'uit het oog' bij ons niet meteen 'uit het hart'. We knokken allebei voor ons bachelordiploma en dat betekent dat we hard toe zijn aan een dagje ontspanning! Het zou leuk zijn als ik haar kan verrassen met een dagje inspiratie verzamelen tussen de vintage 'troepjes'... Annerieke (anneriekeschreuder@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga struinen met mijn vriendin Baukje. Het is voor ons de opening van ons "struin-seizoen". :-) we zijn er allebei nog nooit geweest en hebben er super veel zin in!
    Natbougie@hotmail.com
    Lieve groetjes, Nathalie
    p.s. jij ook veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooh, jaaaa! Ik doe mee! Spannend... Ik zou mijn kringloop-vriendin meenemen, lekker samen struinen op zoek naar mooie schatten!!
    Groetjes,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou graag met mijn man Jos wiilen gaan .Hij is van het vinyl en ik van de vintage.
    Lijkt me super leuk om hem te verassen met 2 kaarten zodra hij terug komt uit india.
    Groetjes van ilse
    (ilsedefeijter@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het lijkt wel alsof in Nederland er veel leukere beurzen georganiseerd worden dan hier in België... Zucht ik ben jaloers...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, soms heb ik dat gevoel precies andersom ;) Een aanrader is trouwens de Antwerp Pop Up Market (o.a. op 13 april). Ben je daar als eens geweest?

      Verwijderen
  13. Oh, ik doe ook nog heel graag mee! Mijn vriend en ik zijn beiden dol op vintage items, zoals de meeste stellen hierboven lees ik. :) Hij is de 11e jarig, dus zou leuk zijn hem als verrassing mee te nemen op een heerlijke speursessie! Liefs, Rowan (rowan@rebelliousyetromantic.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zou graag BBC presentator van Flot It! (Paul Martin) willen meenemen, en hem laten zien hoe waanzinnig groot de Verzamelaarsjaarbeurs is! Engeland mag dan wel een hoop vlooienmarkten hebben, maar in Utrecht komt bijna heel Europa tesamen. Het is mooi om en passant mensen uit Duitsland, Belgie, Engeland, Italie of Frankrijk te treffen. Dat verzamelvirus is universeel!
    Helaas zal het er niet van komen dat Paul 'Flog It! Martin mij zal vergezellen, dus daarom zal het mijn goede (Elvis-)vriend Ruud uit het Limburgse Echt gaan worden. Hij is altijd zo attent door bloemen voor mijn vrouw mee te nemen (en voor mij en onze kinderen) een heerlijke vlaai. 't Zou leuk zijn als ik hem daarvoor in ruil een gratis entree zou kunnen aanbieden. (Toch!?) Vriendelijke groet, Emiel Maier (elvisdisco@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zou heel graag met mijn vriendin gaan om onze vele vintage collecties aan te vullen (typemachines, koffers, camera's, noem maar op). Een geluk dat we allebei van 'oude rommel' houden, zoals zoveel mensen ons interieur noemen haha. (jbaggen@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh ik zou m'n vader meenemen. Die geniet van neuzen tussen verzamelaars spullen, net als ik! Kijken of er oude lp' zijn, snuizerijen zijn, genieten van ' old greij' zeggen ze bij ons (oude spullen).
    En dan na een gezellige dag met een goed gevoel terug naar huis. (biancaatjeb@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen