woensdag 19 maart 2014

De tuin op tafel {Tijdschrift}

Vandaag kwam ik een ontzettend leuk tijdschrift tegen in de winkel: De Tuin Op Tafel. Het is een magazine over (moes)tuinieren en staat vol mooie foto's, handige tips en gewoon ontzettend veel inspiratie. Ik kon het dan ook niet laten liggen! Ik heb een paar foto's gemaakt om met jullie te delen.

Het tijdschrift is nog spiksplinternieuw, maar na deze eerste editie volgen er nog meer. De bedoeling is dat het vier keer per jaar zal verschijnen. Nu maar wachten op het volgende nummer... De interviews met mensen met een moestuin vond ik vooral erg leuk om te lezen (zelf kweken we op kleine schaal groente, fruit en kruiden op ons dakterras) en ik kreeg helemaal de kriebels om zelf aan de slag te gaan!



Er staan trouwens ook heel veel smakelijke recepten in, zoals een salade met edamameboontjes, hamburgers van portobello en perzik en aardbeiencheesecake met zonnebloempittenbodem. Mmmm... Klinkt goed, niet?
De tuin op tafel ligt nu in de winkel voor 6,95 euro. Neem hier een kijkje voor meer info.

Liefs!

6 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tip! Die ga ik eens zoeken, ziet er heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem toevallig ook gekocht vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zag ik toevallig gister in de bibliotheek, heel mooi idd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ren naar de winkel! Thanks voor de tip

    BeantwoordenVerwijderen