zondag 23 februari 2014

Etsy favorieten {postkaartjes}

Dat er op Etsy ontzettend veel mooie spullen zijn te vinden hoef ik je vast niet te vertellen. De laatste tijd kwam ik ontzettend veel leuke, bijzondere en vaak handgemaakte kaarten tegen die ik allemaal wel wilde kopen. Tijd om mijn favorieten van dit moment met jullie te delen! Van links naar rechts:
 
 
Vinden jullie ze ook niet supermooi? Ik heb trouwens zelf al jaren de gewoonte om mooie kaarten te kopen als ik ze tegenkom, ook al heb ik niet meteen een bestemming. De kaartjes stop ik in een doos (en soms in een la waarvan ik weer vergeet welke het ook alweer was... ik ben niet zo opruimerig haha) en als ik dan een kaartje aan iemand wil versturen hoef ik gewoon even in die doos te neuzen. Wie van jullie doet dat ook?
 
 
 
Deze kaartjes zijn toch te leuk om niet te versturen? De twee kaartjes van Kadolab rechtsboven hebben trouwens nog iets extra's! Ze zijn namelijk gevuld met een zakje zomerbloemenzaadjes, zodat de ontvanger later nog eens aan je terugdenkt als de bloemen boven de grond uit komen piepen :) Leuk toch?

Fijne week weer!

Liefs ♥

3 opmerkingen:

  1. Ansichtkaarten, LOVE! Ik vind het ook altijd leuk om kaarten te zien en te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JA! Dat doe ik ook altijd. Ik heb door heel mijn huis overal kaarten liggen. Sommige hang ik op of lijst ik in/ En andere bewaar ik tot ik een leuke bestemming voor ze heb. (Voor bijvoorbeeld postcrossing)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het lijkt me nog steeds erg leuk om aan postcrossing te doen! Het is er tot nu toe gewoon niet van gekomen. Gek eigenlijk :)

      Verwijderen