donderdag 23 januari 2014

Vintage meubels bij Loods 5

Al eerder schreef ik over Loods 5 (het is dan ook één van mijn favoriete woonwinkels) en ik moet jullie gewoon wat foto's laten zien van mijn laatste bezoek! In Sliedrecht is er namelijk een grote afdeling vol met vintage meubels. Denk aan ijzeren medicijnkasten uit Frankrijk, houten banken uit Zweden, mooie industriële lampen, nostalgische schoolplaten en meer van dat moois. Ik heb wat foto's gemaakt met mijn telefoon. Niet de beste kwaliteit, maar ik kon jullie al dat leuks toch niet onthouden?
 
Eerlijk is eerlijk: de prijzen zijn er wel aan de hoge kant. Maar wat zitten er een mooie dingen tussen! Ikzelf was helemaal fan van de witte kast linksboven :)


De winkel is echt een aanrader. Ben jij er wel eens geweest? Er zijn twee vestigingen: één in Zaandam en één in Sliedrecht. Meer info over openingstijden etc. vind je hier.
 
Liefs!

11 opmerkingen:

  1. Jaaaaha .... die witte kast! Mooi.
    Inderdaad een leuke winkel. Gelukkig voor mijn portemonee zitten ze op een veillige afstand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Loods 5, ik ga daar ook zo graag winkelen!
    Zowel boven als beneden hebben ze zulke mooie meubels en assecoires. En zomaar een rondje lopen om inspiratie op te doen vind ik ook heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad inspiratie genoeg :) De styling is altijd zó mooi!

      Verwijderen
  3. Ik ben dol op de Loods 5. En die vintage meubels zijn helemaal het einde :) !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, ik als Zaanse komt natuurlijk wel eens bij Loods 5... maar meer voor de inspiratie.
    Want het is dan een zogenaamde outlet.... de prijzen zijn dat niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kwijl.... ;-) Het is zo ver rijden van hier... maar zo leuk... Zat er ook niet een grote kringloop naast ;-) en volgens mij kun je er ook lekker lunchen... toch...?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut! Ze hebben er lekkere broodjes, taartjes en de koffie verkeerd is ook fijn :)

      Verwijderen
  6. het woonparadijs! kom er zeker eens per jaar en herken idd de afdeling met de vintage meubels.... helaas is de prijs soms net onbetaalbaar maar met de ideeën opgedaan, marktplaats afspeuren werkt goed, zo zag ik een mooi stoeltje bij loods 5 voor 80 euro... zelfde stoeltje op marktplaats.... 25 euro!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh ik lees hier zoveel over, maar ben er nog nooit geweest. Tot mijn spijt, want het lijkt me heerlijk om eens rond te struinen en inspiratie op te doen.

    BeantwoordenVerwijderen