woensdag 15 januari 2014

Houten kledingrek


In 2011 schreef ik een blogbericht over een houten kledingrek dat ik had gemaakt om mee op markten te staan. Het grappige is dat ik er nog steeds reacties op krijg. Zo verscheen er een mailtje in mijn inbox met de vraag of ik twee exemplaren in opdracht zou kunnen maken. Maar natuurlijk! Twee weken terug waren ze klaar en onderweg. Ik vond het ontzettend leuk om dit in opdracht te doen dus mocht je ook belangstelling hebben, laat het me weten :) Meer info vind je in mijn Etsy shop.
 
Liefs ♥

7 opmerkingen:

  1. Wow! Het is ook een leuke kledingrek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gaaf uit. Heb zelf helaas geen ruimte voor zo'n mooi rek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je, je eigen creaties kan maken en delen. Het is een mooi kledingrek en volgens mij zeer praktisch in gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi. Maak je deze rekken nog op bestelling? En wat kost het?

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Miranda, je kunt de rekken inderdaad bij mij bestellen! Meer foto's en informatie vind je in mijn Etsy shop: https://www.etsy.com/nl/shop/SophieSweetVintage
      Heb je nog vragen, stuur me dan een mailtje via sophiesweetvintage [at] live [ punt] nl

      Fijne zondag nog!

      Verwijderen