vrijdag 10 januari 2014

Happy weekend!

Bron foto: The Sartorialist

Laten we het weekend beginnen met deze waanzinnig mooie foto van The Sartorialist. Wat is er niet geweldig aan? Hebben jullie leuke plannen voor het weekend? Ons voornemen is om zaterdagochtend naar de markt te gaan zodat we daarna allemaal lekkere recepten kunnen uitproberen, zoals brood met ricotta en minestronesoep. Deze recepten staan al een tijdje op mijn lijstje en lijken me zó lekker! Mischien gaan we ook nog een rondje maken door de stad, nieuwe boeken halen bij de bieb. Jaja, het wordt in ieder geval een relaxed weekendje... :)

Wat gaan jullie de komende dagen voor leuks doen? Ik wens jullie hoe dan ook een heel fijn weekend toe. Geniet ervan!

Liefs ♥

11 opmerkingen:

  1. super foto!! dit weekend genieten van huis en haard !!

    lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd mega foto! Veel shop- en kookplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook een rustig weekendje, wat koken en relaxen...
    Wat van de dochter genieten en een etentje meepikken :-)
    Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super foto!!
    Lekker genieten van je weekend vol nieuwe recepten, altijd leuk om te doen (ga zelf een indiaase bonensoep uitproberen...)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne foto! Ik ga heerlijk rustig aan doen dit weekend, beetje knutselen en mijn grote gaten boor uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga nu... ja NU wandelen met de hond in het bos. De zon schijnt, de lucht is blauw, dus dat komt helemaal goed :)
    Jij ook nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen