maandag 9 december 2013

Give Away {C4C Vintage}

Op 14 december organiseert C4CVintage in Trouw Amsterdam het vintage budget shopping event 
'Fill a bag'. Het concept: eindeloos struinen tussen bakken vol met vintage kleding en een volle tas meenemen voor 15 euro. Goedkoper dan dit wordt het niet! Deze eerste editie van 'Fill A Bag' is een vintage wintereditie. Trouw verandert in een vintage shopping  paradijs met 3 ton vintage kleding verdeeld over twee zalen. Vintage Wearhouse (hun vintage Wholesale winkel vind je op de Geldersekade 37 in Amsterdam) komen met bijzondere items die per stuk budget geprijsd worden afgerekend.  

Voor de echt vroege vogels is er VIP shoppen: hierbij kun je als eerste de mooiste items eruit pikken.

Ik heb leuk nieuws voor jullie: ik mag namelijk twee VIP kaartjes weggeven!

Wat moet je doen om deze Give Away te winnen?

♥ deel dit bericht op facebook
♥ like Fill a Bag en SophieSweetVintage op facebook
♥ laat vervolgens hieronder je e-mailadres achter zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen :)
♥ deelnemen kan t/m 12 december

Ik duim voor jullie...

Liefs!

PS: voor meer info kun je een kijkje nemen op de site of facebookpagina van C4CVintage.

16 opmerkingen:

  1. antonio.jessica@hotmail.com is mijn e-mail. Ik zou deze twee kaartjes heel graag willen hebben voor mij en mijn bestevriendin! Wij zijn gek op de fashion events in Trouw Amsterdam, maar helaas is het bijna altijd in het weekend. Wij hebben week-OV dus wordt een beetje duur in totaal.

    Ik hoop om de kaartjes te winnen :)

    Love,
    Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een broek, een jurkje en een jas -> voor 15 euro in een tas!!
      Wat een mooie prijs, VIP naar het Vintage Paradijs!
      Vintage without a price tag, please let me fill a bag :)
      nnashy@hotmail.com
      Thanks! (Natascha)

      Verwijderen
  2. marionbruinenberg9 december 2013 om 10:34

    Hee hoi! Super blog heb je! Kende ik nog niet maar zal je zeker even in de gaten houden :) Ik zou heel graag de twee kaartjes willen hebben. Mijn vriend en ik zijn allebei gek op vintage. Aangezien hij best een kutweek heeft gehad wil ik hem hier mee opvrolijken. Mijn email is marion_bruinenberg@hotmail.com. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nice! I'm lovin' it! a.jensen@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whoehoeee, deze kaartjes wil ik zeker winnen! <3
    bianca_baak@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk dit, aangezien ik als alleenstaande moeder de eindjes aan mekaar moet knopen zou dit heel mooi zijn om mijn wintergarderobe uit te breiden voor weinig geld

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps vergeten mijn email adres c.vaneester@gmail.com

      Verwijderen
  6. Elisabeth_clasina@hotmail.com xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh, wat geweldig! Ik waag graag een gokje om deze super kaartjes te winnen!
    En nu maar duimen...
    Groetjes,
    Jolijn
    jolijnklaver@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh dit is leuk!! Hier komen wij graag vanuit Antwerpen naartoe!!
    Gedeeld, geliked en geliked en mijn emailadres is ilse_72@yahoo.com.
    Super give-away, dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk ! kijk je weleens naar de t.v. zender TLC ? daar zag ik gisterenavond een programma over vintage kleding die wordt ingekocht bij de rijke dames in Amerika. Ze ruimen dan de inloopkast voor haar op en halen er kleding uit en hangen dat op een rek en doen een bod. Super :-) goedkoop.. nee nog steeds spetter duur dat is dan weer minder leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt me nieuwsgierig gemaakt... Ik ga kijken of het nog eens komt :D

      Verwijderen