maandag 16 december 2013

Etsy favorieten

Dat er op Etsy ontzettend veel mooie spullen zijn te vinden hoef ik je vast niet te vertellen. De laatste tijd kwam ik steeds vaker bijzondere tassen tegen. Tijd om mijn favorieten van dit moment met jullie te delen! Van links naar rechts:
 
♥ stoere tas met driehoekprint van bookhouathome
♥ mooi wollen exemplaar van Nzl Bags
♥ stoffen tas met boodschap van ToodlesNoodles
♥ perfect mooie clutch van eveden

Vinden jullie ze ook niet supermooi?

Fijne week weer :)

Liefs!

9 opmerkingen:

  1. Ah, die totebag moet ik hebben!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en lieve tassen. Ja, ik zei lief. Tassen kunnen ook lief zijn :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn prachtig , fijne kerst en bruisend 2014.
    lieve gr,Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tassen zeg!

    Wil jij meer lezeressen ? promoot je blog dan op www.mybeautifullife.nl !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een leuke blog!:) Ik herken mezelf wel beetje in je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Etsy is ook zo mijn favoriet! Heb er al té veel leuke dingen gescoord.

    BeantwoordenVerwijderen