dinsdag 19 november 2013

Winnaars Give Away {Verzamelaarsjaarbeurs}

Onlangs mocht ik 5x2 toegangskaarten weggegeven voor een bezoek aan De Verzamelaarsjaarbeurs op 23 en 24 november in Utrecht. De winnaars zijn inmiddels bekend!
 
De gelukkigen zijn geworden:
 
Sepha
Eline
Laura
Marijke
Irene
 
Een mailtje is inmiddels naar jullie onderweg. Ik wens jullie heel veel plezier op de beurs en laat vooral even weten hoe het was en wat voor leuks je allemaal hebt gevonden!
Liefs ♥
PS: voor meer info over de beurs kun je een kijkje nemen op de site of check de facebookpagina!
 

5 opmerkingen:

  1. Daar wil ik ook wel naartoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaaaaa en ik ben er super blij mee!!!! Harstikke bedankt nogmaals, dat wordt een topdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oewww leukk!!! Heel erg bedankt! Ik ga er zeker op zaterdag een paar uurtjes naar toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn broer en ik hebben genoten afgelopen zaterdag op de verzamelbeurs. De dag begon teleurstellend met een file, waardoor we een half uur later aankwamen dan gepland :-(
    Maar het was reuze gezellig en erg druk.Ik heb een leuke vintage koffer gescoord van Vendex en een oude keukenklok, waar ik al een tijdje naar op zoek was. Ook hebben we oude muziektijdschriften gevonden uit onze tienertijd. En dan is de dag al weer om voor je erg in hebt..
    Heel erg bedankt voor deze leuke verrassing!
    Irene.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad!! Word ik weer blij van :)

    BeantwoordenVerwijderen