dinsdag 5 november 2013

Vintage kinderkleding {Etsy favorieten}

Op Etsy kun je ontzettend veel mooie dingen vinden, maar het is ook goed zoeken tussen de enorme hoeveelheid vintage en handgemaakte spullen. Daarom vind ik het leuk om af en toe een favorietenlijstje te maken van mooie producten die ik tegenkom. Natuurlijk deel ik die graag met jullie!

Ik heb inmiddels een aantal leuke Etsy shops gevonden met stoere vintage kleertje voor baby's (en de verzendkosten zijn helemaal niet hoog! Wel zo fijn...). Op mijn lijstje met vintage baby- en kinderkleding staan deze leuke items:



































rood wit gestreept babyshirtje van Piccolina vigli
warm kleuterwinterjasje van Prettytidy vintage
jurkje met aardbeitjes van Prettytidy vintage
marine gestreept shirtje van AlickSandraFlin

De twee t-shirtjes zou ik zó voor Mees hebben gekocht, maar korte mouwtjes in de winter... Geen goede combinatie hihi. Vinden jullie dat aarbeientuniekje ook niet superschattig?

Fijne dag!

PS: neem vooral ook een kijkje in mijn eigen Etsy shop met vintage kleding en accessoires :)

6 opmerkingen:

  1. Ahhhw dat aardbeienjurkje is echt schattig!
    Ik weet niet of je er in de buurt komt, maar 16/17 november is er een vintage kinder sale vlakbij Rotterdam :) Misschien is het wat voor je! Hierbij de site: https://www.facebook.com/pages/The-vintage-rebel/154907168000401

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Perfect! Daar moet ik naar toe... Ik ga snel mijn agenda erbij pakken :D Lief dat je eraan dacht!

      Verwijderen
    2. Mocht je trouwens nog plannen om erheen te gaan, er is een wijziging gekomen ivm koopzondagen & ze zullen daarom alleen zaterdag de 16e open zijn!

      Verwijderen
  2. Leuk zeg!
    grtjs, Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De gestreepte shirtjes zijn erg leuk!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vooral dat jurkje met de aardbeitjes vind ik leuk!

    BeantwoordenVerwijderen