vrijdag 1 november 2013

Verzamelaarsjaarbeurs {Give Away}

Zoals jullie weten krijg ik nooit genoeg van het snuffelen tussen oude rommeldozen op zoek naar vintage schatten. Dat ik niet de enige ben werd meteen duidelijk toen ik las over de aanstaande VerzamelaarsJaarbeurs in Utrecht op 23 en 24 november.

Ruim 2000 stands verdeeld over 5 hallen in de Jaarbeurs Utrecht met werkelijk álles wat je maar kunt bedenken op het gebied van verzamelen: zakhorloges, retro speelgoed, antieke meubels, oude wandkaarten, vintage naaigerei... Klinkt goed nietwaar?

Als je net zo'n vintagelover bent als ik moet je er gewoonweg een kijkje gaan nemen! Plak er meteen een dag Utrecht aan vast, neem je beste vriendin, moeder of je lief mee (zag ik daar een retro Nintendo NES voorbij komen? jawel!) en een volle portemonnee, want... je weet maar nooit wat je tegenkomt :)

Ik ben in ieder geval van de partij dat weekend en zal zeker een fotoverslag schrijven over mijn vondsten. Het leuke is (en dat hadden jullie vast al gezien hihi)...

Ik mag 5 x 2 toegangskaarten weggegeven voor 23 of 24 november!

Wat moet je doen om deze Give Away te winnen?
 
♥ laat hieronder een berichtje achter en geef antwoord op de volgende vraag: met wie zou jij graag de Verzamelaarsjaarbeurs af willen struinen?
♥ vergeet niet je e-mailadres te vermelden zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen :)
♥ deelnemen kan t/m 17 november

Ik duim voor jullie...

Liefs!

PS: de Verzamelaarsjaarbeurs vindt twee keer per jaar plaats. De eerstvolgende editie is op 23 en 24 november. Neem een kijkje op de site voor meer info of check de facebookpagina!

36 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give away! Ik zou graag naar de Verzamelbeurs gaan om wat home decoration-spullen te scoren: antieke telefoons, retro vazen, oude foto's... Ik zou dan gaan met m'n vriend, die dump ik bij de platenafdeling. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik doe graag mee. Ik wil graag naar de Verzamelbeurs met mijn zusje. Zij is een kei in het vinden van geweldige vondsten, zelfs al keek ik in hetzelfde bakje en vond ik niks, dus ik moet haar erbij hebben :)

    mijn mail: allihoppablog@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk!! Mijn vriend houdt gelukkig ook van oude rommeltjes dus als ik weer eens met een typemachine of camera thuis kom wordt het meestal positief ontvangen haha. Samen over de verzamelbeurs struinen lijkt me heerlijk om onze vele vintage verzamelingen aan te vullen (als het nog in ons huis past).

    Groetjes, Sepha
    sephathijssen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat lijkt me dat heerlijk. De hele dag lekker rondstruinen en daarna thuis uitgbreid je schatten op tafel uitstallen en bewonderen.... ik zou met mijn moeder gaan, of met mijn vriend!
    Groet, Janneke (jannus82@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke give away! Ik zou dan samen met mijn man jos gaan! Zelf ben ik van de vintage en hij is van het vinyl. ( ilsedefeijter@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk leuk, ik help al een paar jaar een vriend van me met een kraam en ben dan de hele dag gebonden aan de kraam terwijl de schatten vanaf deandere tafels naar me loeren...laat staan die in de andere hallen! Met twee kaarten kan ik een keer een hele dag zelf rondlopen en neem ik mijn moeder mee van wie ik de vintagetic geërfd heb... Kan ik haar meteen bedanken voor haar wekelijkse oppasdag van mijn nieuwe kleine man. Liefs eva van eva's appels

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk! Ik zou er graag m'n date mee naar toenemen haha, want hij gaat ook wel eens naar buitenlandse rommelmarkten en had het al over deze markt. Zou leuk zijn als ik 'm dan kon verrassen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke give away! ben er nog niet uit of ik manlief mee zou nemen of toch dochterlief.... nu ik er over zit te denken wordt het toch dochterlief! zij zal niet zeggen dat ik al genoeg serviesgoed in huis heb als ik een bijzonder exemplaar vindt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zeg! Weer eens een keer iets anders :)
    Ik zou gezellig met mijn moeder gaan, dit soort dingen doen we wel vaker. Mijn email adres is elineveldhuisen@hotmail.com! Ik wacht het af :D

    P.S. Je zou de KreaDoe beurs ook nog in je agenda kunnen zetten, maar dat was de hele week, die nu bijna voorbij is...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn vriendin Baukje! Die me heeft getipt over deze beurs waardoor ik er nu heel veel zin in heb. En nog belangrijker: die mij meenam in de herfstvakantie om 5 dagen in de Provence rond te struinen genietend van mooi weer heerlijk eten, veel lol en het belangrijkste dat ons verbindt: mooie oude spulletjes zien en meenemen naar huis! Zou super zijn om haar op deze manier te kunnen bedanken.
    Heel fijn weekend en wie weet tot ziens in Utrecht! Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je weer een heerlijke foto's. Ik ben er ook jaren geleden geweest op de Verzamelaarsbeurs. Dat is genieten en een absolute aanrader als je verzamelaars/ snuffelaar bent.
    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Meenemen? Mijn man en ik gaan samen, we gaan op zoek naar een bepaald soort persglas waar ik een fanatieke verzamelaar in ben, oude schoolplaten kijken en misschien een kopen, bij de strips op zoek naar Blake en Mortimer, en natuurlijk de verzamelingen van de echte verzamelaars bewonderen. Minstens een keer per jaar MOET je hier naar toe,
    groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een hele leuke giveaway, dank voor de gelegenheid om een kaartje te winnen.
    Ik zal mijn echtgenoot meenemen vanwege het feit dat hij deze beurs meestal moet missen vanwege zijn werk. Hij verdient zo'n uitje!
    Mijn emailadres is: hilldy40@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nice one...I want a day with my toy crazy brother

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wil heel graag met mijn man naar de verzamelaarsjaarbeurs. We hebben een nieuwbouwhuis en dat vraaaaagt om ouwe spullen! Tja, dan is de verzamelaarsjaarbeurs toch wel de beste plek waar we die kunnen vinden lijkt me. Samen ("kijk jij links, dan kijk ik rechts") vinden we vast van alles voor ons nieuwe stekkie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zou graag met mijn man Hans heengaan. We zijn jaren lang 2 x per jaar geweest, maar sinds de komst van onze zoontje komt het er op de een of andere manier niet van. Als ik dan die foto's weer zie van de hallen.....Het blijft bonken in ons verzamelaarshartje.... Ik op zoek naar kattendingen en Hans op zoek naar Homasspellen en Bruce Springsteen. annethans @noknok. nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit jaar wil ik mijn vriendin een kaart cadeau doen. Zelf ga ik bijna elk jaar om iets te zoeken voor m,n verzameling saks=emaille.. Is er niets van mijn gading bij niet getreurd, ik geniet volop van al het moois.Vaak nog met leuke shows, en gezellige muziek.Ik ga zeker of ik de kaarten win of niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik zou graag met mijn dochter willen gaan. Vorig jaar ging ze voor het eerst mee en werd prompt aangestoken door het verzamel- en snuffelvirus van haar vader. Zij gaat richting vinyl en ik ga richting celluloid en speelgoed. dreamworker@zonnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ga al jaren naar de verzamelbeurs en het verveeld nooit,het liefst ga ik met een vriendin die net zo graag over de markt struint als ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zou het liefst met mijn vriend Joop naar de verzamelaarsjaarbeurs gaan, dat is namelijk een echte verzamelaar...hij verzamelt van alles, Maastrichts aardewerk en stripfiguurtjes en dobbelstenen en ook muziekmolentjes.... en als hij dan zo lekker loopt te snuffelen op de markt en hij vind weer iets voor zijn verzamelingen dan wordt zelfs ik daar helemaal vrolijk van riannevanharen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zou dan met mijn dochtertje van 4 gaan. Ze wil zo graag naar de 'My Little Ponies' gaan kijken en kopen natuurlijk. Oh en als het even kan ook met de: 'Star Wars mannen, maar als het meisjes zijn is het ook goed' op de foto.

    oron_kira@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zou heel graag met mijn man willen gaan..ikzelf spaar alles van engelen en mijn man alles van brand bier...
    Zouden er dan een gezellig weekend van willen maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Net als voorgaande jaren ga ik samen met mijn vriendje naar de Verzamelbeurs. Hoe leuk zou het zijn dat we ook nog een keer gratis kunnen gaan :) Groetjes vanuit Leeuwarden

    myristate3@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wij zijn die ochtend bij de Sinterklaasviering op het werk van mijn man en 's avonds hebben we een feestje, allebei in Utrecht. Het zou leuk zijn om 's middags over de beurs te struinen!
    van_snippenberg (at) hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik verzamel Mickey Mouse en kan op de verzamelbeurs altijd mijn verzameling aanvullen met hele leuke Mickey's. Ik ga erheen met mijn man want die is nog gekker op alles wat Mickey betreft als ik.
    anny.gobbels@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke winactie! natuurlijk moet ik daar ook mee aan doen :)!
    Ik zou graag dingen voor in huis vinden of een oude camera en kleding. Maar ook oude postkaartje. Die spaar ik al een tijdje al staat het nu een beetje op een laag pitje omdat ik niet veel tegen kom. (En mijn mail: laura@hierendaarblog.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik zou graag weer met mijn broer naar de Verzamelbeurs gaan, want hij is net zo dol op oude spulletjes als ik. We zien vaak dingen van onze jeugd terug, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Net je blog ontdekt. Ik zou graag met mijn vader erheen willen, omdat hij oude dingen ook erg leuk vindt en we er een gezellig dagje van kunnen maken

    haije.nijland@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Superactie! Ik zou met mijn zoon gaan,,,die is al net zo'n verzamelaar als ik ;-) Mijn emailadres is: mrscultilicious@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke actie! Ik zou mijn moeder meenemen, het verzamelen zit ons in de genen, mijn moeder en ik verzamelen allebei glas & keramiek. Zou een gezellig dagje uit zijn! Mijn email is leannevisser at gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

  31. Marijke van IJperen12 november 2013 15:48
    Ik zou mijn broer meenemen!! Wij zijn gek op alles retro en zijn uren zoet ermee! Op zoek naar spulletjes met een verhaal.. Zo veeel leuker dan nieuw uit de winkel! Als ik de kaartjes win ga ik heel de dag op zoek naar nieuwe verhalen :-)

    Mijn email: marijkevanijperen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik zou graag met een collega willen gaan die helemaal gek is van Lego, en ik van bibelotjes en keramiek, boeken, strips... eigenlijk heel veel dingen. lekker struinen tussen de honderden stands, geen tijd om ff te zitten om n bakkie koffie te doen nee gewoon koffie in de hand en doorgaan want de rijen kramen zijn lang en de dag veel te kort!!!
    mijn email; christine.telefoon@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen