zondag 3 november 2013

Slot Zuylen

Vorig weekend waren we op bezoek bij mijn vriendin en haar lief in Utrecht en we besloten richting Slot Zuylen te wandelen. Dit middeleeuwse kasteel ligt aan de Vecht in Oud-Zuilen in een ontzettend mooie omgeving. Geen betere plek om te bezoeken op een zonnige herfstdag!
 
Rondom het slot ligt een klein bos waar je kunt wandelen en ook de tuin rondom het kasteel is een aanrader om doorheen te lopen (in de herfst staat de appelboomgaard er ontzettend mooi bij en veel bomen en struiken zijn herfstig bruin en roodgekleurd). Je mag er voor 1 euro naar binnen.


Het kasteel zelf hebben we niet bezocht maar ik ga zeker nog eens terug voor een rondleiding. Dan neem ik Mees wel mee in de draagzak, want kinderwagens zijn (logisch!) niet toegestaan :) 
 
Het kasteel is in de herfst alleen open op zaterdag en zondag. Meer informatie over het kasteel vind je hier.
 
Liefs ♥
 

7 opmerkingen:

  1. Oh, zo mooi allemaal! Lijkt mij inderdaad een perfecte plek om te gaan wandelen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meest perfecte plek voor een herfstwandeling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Ik krijg zin om er heen te gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen