zondag 10 november 2013

Julia Solis {Fotografie}
























Een paar maanden geleden verscheen er een fotografieboek van een wel heel bijzonder project: Stages of Decay. Voor dit project ging fotografe Julia Solis op zoek naar oude en verlaten filmhuizen, balzalen en theaters en legde ze vast met haar camera. De beelden raakten me echt: het ziet eruit alsof er nog geen waardig afscheid is geweest en er nog steeds gewacht wordt op de volgende voorstelling. Of zie ik nu te veel? In ieder geval vind ik de foto's erg mooi en bijzonder!
 


Liefs ♥

10 opmerkingen:

  1. Vooral de onderste wacht nog op die laatste voorstelling! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je mooi beschreven. Het zijn prachtige foto's en wat een historie!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de tip! Leegstaande gebouwen intrigeren me en als dramaturg fascineert sowieso alles dat met theater te maken heeft me.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan :) Trouwens: wat heb jij een droomberoep zeg... Ik houd heel erg van het theater!

      Verwijderen
  4. Het is inderdaad wel een wat verdrietig gezicht. Foto's met een verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het geeft treurig weer hoe er in Den Haag over kunst wordt gedacht. Pijnlijk mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is toch eeuwig zonde dat dit zomaar staat te verpauperen..
    Gebruik het voor een film, foto's (briljant thema trouwens om te fotograferen!) maar doe in ieder geval iets met de panden! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi! Vooral de laatste foto is echt prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen