vrijdag 22 november 2013

Een eigen speeltent




Daar is hij dan: de speeltent voor Mees! Hij kreeg er één voor zijn eerste verjaardag. Mijn lief en ik hebben hem zelf gemaakt - hij sloeg aan het zagen en ik kroop achter de naaimachine - en waren helemaal blij met het resultaat. Ook Mees is er helemaal gek op hihi. Alles wordt er naartoe gesleept en met een speelkleed eronder is het zijn favoriete plek in de woonkamer.
 

























Ik had zakken gemaakt aan de binnenkant om spulletjes in op te bergen en lange tijd was dit ook zijn favoriete spelletje (waarbij hij vervolgens alles er weer uit ging halen om daarna weer van voren af aan te beginnen). Inmiddels heeft hij door dat er twee ingangen zijn en kan hij kiekeboe spelen tot hij over de grond ligt te rollen van het lachen.

Binnenkort gaan we een exemplaar maken voor zijn neefje en ik hoop dat hij er net zo blij mee zal zijn!

Fijn weekend alvast :)

Liefs ♥

15 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is de tent leuk geworden zeg! Mooi om te zien dat de kleintjes weinig nodig hebben om uren plezier te hebben.

    Fijn weekend!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk cadeau als je 1 wordt, of 2, of 3...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jee wat is hij gaaf geworden! Ik snap wel waarom hij favoriet is ;-)

    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is super leuk! Ik snap wel waarom hij er in wil spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig cadeau voor jullie kleine boy. Daar zal hij heel lang plezier van hebben ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw echt super!!! jullie maken samen prachtige dingen precies! ;) een mees-je :), een tent-je, ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit vind ik echt ge-wel-dig!! Ik zou zelf gerust zo'n tent willen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een super leuke tent.
    Daar zal die wel van genieten.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooh, wat leuk zeg! Kan me voorstellen dat het een succes is!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat schattig... Nog gefeliciteerd! Wat vliegt dat om, zo'n jaar!

    BeantwoordenVerwijderen