donderdag 24 oktober 2013

Woonblog {Blog favorieten}

Jullie kennen vast het Woonblog van het ontzettend stijlvolle Antwerpse koppel Britt en Tom. Niet? Ga dan nu direct een kijkje nemen, want ze weten mij elke keer weer te inspireren met hun blogposts over interieur en DIY. Onlangs brachten Britt en Tom het Woonboek uit en hoewel ik er nog geen exemplaar van op de kop heb weten te tikken, denk ik dat het één van mijn favoriete woonboeken is van de afgelopen tijd. Hun stijl vind ik namelijk geweldig! Een mix van tweedehands, vintage jaren '60 en Scandinavisch design.

Toen ik deze post op hun blog tegenkwam moest ik gewoon een paar foto's met jullie delen... Dit Orla Kiely behang staat namelijk hoog op mijn lijstje!

We zijn nog steeds bezig met de verbouwing van ons huis en hebben nog één verdieping te gaan. Wat zou het tof zijn om dit behang in de slaapkamer te hangen...
 
 
Liefs ♥

7 opmerkingen:

  1. Wauw! Ik vind bijna altijd alles mooi van Orla Kiely. Het is altijd zo retro en stijlvol. Wat leuk ook die blog van Britt en Tom, fijne tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor! Ik houd ook wel van zulk soort behangetjes :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tip! En jaaaaa Orla Kiely!
    grtjs, Saartje
    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen