donderdag 10 oktober 2013

Wanna come to my tipi?

Voor de eerste verjaardag van Mees vond ik een superleuk kaartje in de Etsy shop van It's simply Max. Perfect om als uitnodiging te sturen! Inmiddels zijn de kaartjes op de bus en komt de verjaardag van Mees steeds dichterbij. Nog een weekje en dan is onze kleine hummel alweer 1 jaar oud!
 
Ik liep vandaag door onze straat en door alle verkleurde bladeren moest ik weer denken aan onze eerste wandeling in de wagen. Het was herfst en superlekker weer. Wat was hij toen nog ieniemienie... Nog steeds is wandelen door de stad één van mijn favoriete momenten van de dag :)
 
♥♥♥
 
 
Liefs!

8 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje! En alvast gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig kaartje, Andrea maakt zo'n fijne illustraties! En hopla, gefeliciteerd voor Mees! Wat gaat de tijd snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om mijn kaartjes hier bij jou terug te zien :) alvast gefeliciteerd met Mees! Maak er een mooi feestje van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Die verjaardagskaartjes zijn geweldig. En ja, lekker een stukje wandelen... ik kan me voorstellen dat je dat fijn vindt (ik doe dat dan weer met mijn hond).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje! Wat gaat dat snel zeg, alweer 1 jaar! Alvast gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaat dat snel, ik ben nu al aan het denken aan het feestje voor de eerste verjaardag, het zal in ons nieuwe huis zijn...ben al receptjes aan zoeken voor een gezond taartje of cakeje met een kaarsje op... Speciaal die eerste verjaardag!!! Mooie uitnodigingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat, de kaartjes zijn superleuk!
    Hier is de kleine meid ondertussen al 2 jaar, de tijd vliegtttt!
    grtjs, Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen