zondag 27 oktober 2013

Leuke stofjes online

Voor de verjaardag van Mees besloten we een tent te maken. Het werd een erg leuk DIY project waar ik binnenkort de foto's van zal delen. Voor het tentdoek was ik volop aan het struinen op internet en ik was vooral verliefd op de onderstaande printjes. Zijn ze niet superleuk?

O.a. verkrijgbaar bij Noeks / Monday's milk / Bambiblauw


Gemaakt van 100% biologische katoen.
O.a. verkrijgbaar bij De stoffenkamer / Van Marieke
Helaas waren deze allemaal 110 cm breed en daarmee te smal. Bah... Ze zijn zo leuk! Maar lang treuren hoefden we niet, want uiteindelijk is het wel gelukt om geschikte stof te vinden. Het resultaat zal ik binnenkort laten zien!

Liefs!

PS: Andrea van blog It's simply Max had een superleuk DIY idee met de stof met fietsprint! Briljant :)

8 opmerkingen:

  1. oh, een tent hoe leuk! en die stofjes met de vliegtuigen en fietsen zijn echt mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk en ik had natuurlijk al gehoord van het succes. Leuk daar zal jullie stoere boy nog lang plezier van hebben.
      Groetjes

      Verwijderen
  2. Wat leuk! Straks een heerlijk plekje om te spelen. Ben benieuwd welke stof je hebt gekozen.

    Liefs Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige stofjes! Ik vind ze leuk. Ben benieuwd naar de tent die jullie maakten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb je genoemd in mijn blog http://happyearlgrey.blogspot.nl/2013/11/45-knus.html

    BeantwoordenVerwijderen