dinsdag 29 oktober 2013

Crafty Markten {agenda November}


Een nieuwe maand is alweer in zicht dus... tijd voor een nieuwe agenda. Nu de feestdagen eraan komen heb je helemaal een goed excuus, want je kunt nu op zoek gaan naar cadeautjes! Je slaagt vast en zeker op één van deze creatieve markten vol handgemaakt moois of vintage goodies.

Have fun!

♥ 3 november Sunday Market // Amsterdam
♥ 3 november Diezijn Leuk! // Groningen
♥ 9 november Holy Stitch! // Leeuwarden
♥ 10 november Retro Pop-up Market // Antwerpen
♥ 10 november Holy Stitch! // Leeuwarden
♥ 16 november Santeboutique // Antwerpen
♥ 17 november Zeldzaam Mooi Winter Evenement // Olst
♥ 23 november Petit Bazaar // Gent
♥ 24 november Petit Bazaar // Gent
♥ 24 november Eén vierkante meter // Zelzate
♥ 30 november Original Market // Leiden
♥ 30 november Echt Waar Bazaar // Utrecht

Liefs!

PS: tips zijn altijd welkom :)

11 opmerkingen:

  1. Thanks voor de agenda! Ik ga 9 november naar Holy Stitch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk lijstje!
    grtjs, Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yeah! Ik kan mijn agenda weer vullen! Eens kijken of ik zondag een tripje naar Amsterdam kan plannen. Bedankt voor het overzicht!

    Liefs Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sta jij ook op Holy Stitch? Dit keer moet ik er echt eens heen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit keer niet ben ik er niet bij, maar je moet zeker eens gaan. Het is echt een superleuke markt!

      Verwijderen
  6. merciiiiii! wat zouden we toch zonder u moeten doen :)
    nog wat aanvullingen:
    antwerp retro pop up market - 10 november - antwerpen
    https://www.facebook.com/pages/Antwerp-Retro-Pop-up-Market/126419420852240
    santé boutique - 16 november - antwerpen
    http://santeboutique.eu/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartstikke bedankt voor de tips :) Ik heb ze erbij gezet!

      Verwijderen
  7. Wat een fijne agenda, misschien ga ik es een kijkje nemen in Leiden!

    Hierbij nog een aanvulling:
    16+17 november
    Vintage kilo sale vooral voor kids, ook wat volwassenen kleding
    Barendrecht (vlakbij Rotterdam)
    https://www.facebook.com/pages/The-vintage-rebel/154907168000401

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een beetje vroeg om te vermelden :), maar wij organiseren 7 december een gezellige wintereditie van Ghentmade.
    https://www.facebook.com/events/617501121625727/

    BeantwoordenVerwijderen