woensdag 18 september 2013

Orla Kiely SS14

Op diverse blogs zag ik de afgelopen dagen foto's verschijnen van de nieuwe collectie van Orla Kiely. Ik werd helemaal happy (en hebberig!) bij het zien van deze mooie plaatjes. Ik vond ze op de geweldige blog van Carrie (WishWishWish) en moest ze gewoon met jullie delen!

Tijd om de baretten boven te halen en het bos in te gaan. De biologieles doen we voortaan in stijl! Ik moest meteen denken aan de laatste uitgave van Oh Marie! Magazine. Als je die nog niet gelezen hebt: meteen doorklikken!



En wat vinden jullie ervan? Heb je ook zin om je kniekousen weer tevoorschijn te halen? ;)

Fijne dag!

Liefs  ♥

5 opmerkingen:

  1. Oh ik hou zo van Orla Kiely! Maar het enige dat ik tot nu toe van haar heb gekocht, was mijn bruidsjurk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik ben weg van baretten en kniekousen! Sterker zelfs, ik heb de kniekousen vorige week weer onderuit de kast gehaald. :) Ik vind ze geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie plaatjes! Enne....doe mij die linker jas maar!

    Liefs Colinda (onlyhandmadeloves.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie foto's! Om helemaal bij weg te dromen!

    BeantwoordenVerwijderen