vrijdag 20 september 2013

Gratis downloads {Stationery}



Op de site van 101woonideeën kun je drie superleuke printjes downloaden om bijvoorbeeld een cadeauzakje van te vouwen. Hoe precies lees je hier.

♥♥♥
Op de site van Handmade Charlotte kun je dit leuke cadeaupapier downloaden om te printen. Zijn die retro appeltjes niet superleuk?!
♥♥♥
 

Met mooie labels maak je een zorgvuldig ingepakt cadeautje helemaal af. Op de site van Love vs. Design kun je de bovenstaande labels gratis downloaden. Perfect om een kraamcadeautje mee te versieren!

♥♥♥
 
Voor meer leuke inpakideetjes en downloads kun je terecht op mijn Pinterestbord. Wie van jullie gebruikt er ook Pinterest? Ik zou het leuk vinden als je een link wil achterlaten van één van je borden, dan neem ik snel een kijkje :)
 
Liefs!

15 opmerkingen:

  1. Leuke tips! Altijd handig om van die gratis downloads te hebben, kan je cadeautjes net even wat leuker verpakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, bedankt voor de tips. En zoals je vroeg hier een linkje naar een van mijn borden op pinterest. Ik ga ook even bij jou kijken!
    http://www.pinterest.com/fotootjevandaag/fotootje-vandaag-maakt/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk zijn ze he? Ik nam zojuist een kijkje op je bord. Wat maak je een mooie dingen! Ik ga je zeker volgen :)

      Verwijderen
  3. Thanks! Wat leuk weer!! Ik geloof dat we elkaar al volgen op pinterest, maar voor de zekerheid :-) http://www.pinterest.com/witenbont/boards/

    Fijn Weekend!
    Groetjes, HEidi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, niet dus... Hoe kan dat nou?? Wat een geweldige borden heb je :)

      Verwijderen
  4. Oh zo leuk! Dankje!

    Grtjs, Saartje
    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooo, bedankt, die appeltjes zijn fantastisch!
    Groetjes Margreet,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een onwijs leuke blogpost!
    Bedankt voor het delen van de leuke tips en inspiratie. Erg leuk ook om bij het snailmailen te gebruiken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuke blogpost!!! ik heb weer van ze allemaal kunnen genieten nu mijn tijd beperkt is om bij te lezen ;-))) Jij hebt toch echt een geweldig leuke blog! Ik zou graag een link nalaten maar helaas zijn sociale media vaak geblokkeerd op wifi in Spanje...bizar! Maar misschien heb je gewoon zin om eens te kijken bij mij ;-) Fête des Gamins => paper crafts / paper packaging... fijne dag!!!

    BeantwoordenVerwijderen