zondag 22 september 2013

Etsy favorieten

Nu de herfst officieel is aangebroken heb ik besloten mij er gewoon helemaal aan over te geven. Waar ik het over heb? De zin in (voor mij) typische herfstdingen zoals thee en koekjes op de bank, wollen sjaals breien, vanonder een dekentje mijn favoriete films kijken en nog meer van dat soort (suffe? hihi) dingen. Inmiddels heb ik ook op Etsy aardig wat tijd doorgebracht met een opkomende herfstfever en wordt de lijst met favoriete items langer en langer. Vier dingen die er voor mij echt uitsprongen:
 
♥ oorbellen met stippen van A Sassy Thing for Jewels
♥ sjaal met kattenprint van Skratchnl
♥ wollen sjaalketting van Yarnisland
♥ muurhanger met boom van Allihoppa
 
En... is het herfstgevoel bij jullie ook inmiddels aardig aan het kriebelen?
 
Liefs!
 

7 opmerkingen:

  1. Die muurhanger is wel heel erg gaaf. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie selectie! En ja, bij mij kriebelt het ook alweer een tijdje en ik houd van dezelfde 'suffe' (=knusse) herfstige sfeer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi allemaal!

    Fijne zondag!

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh, die kattensjaal is leuk! En ik heb me ook overgeven, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om mijn muurhanger hier te zien! Dankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie verzameling!

    grtjs, Saartje
    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaa, de herfst! Lekker veel laagjes dragen, heerlijk. (Alleen ben ik niet zo'n fan van regen, die mag van mij gerust wegblijven!)

    BeantwoordenVerwijderen