woensdag 25 september 2013

101 leuke dingen {herfst 2013}



Het is zover... De zomer is officieel voorbij en de herfst is begonnen! Ik ben niet altijd op mijn best in deze periode (want: regenbuien, vroeg donker), maar de afgelopen dagen begon het toch wel te kriebelen en kreeg ik er steeds meer zin in! Na een rondje Etsy (zie mijn vorige blogbericht) was ik nog niet klaar met die herfstkriebels en sloeg ik aan het pinnen. Ik heb inmiddels een heel pinterestbord vol met allemaal leuke dingen om te gaan doen deze herfst. Hier alvast een paar ideetjes:

#2/101: eindelijk eens leren kabels breien voor een warme wintersjaal (via Sascha loves to knit)

♥♥♥

#16/101: high tea bij de Yoghurt Barn in Utrecht met mijn moeder en zus (tip van Marlous)



♥♥♥
 
#33/101: kastanjes zoeken (handschoenen van MaruWool)



♥♥♥

#35/101: boek maken van mijn mooiste instagram en hipstamaticfoto's (via Artifact Uprising)







Mocht je meer willen zien van mijn herfst 'to-do-lijstje', dan kun je hier een kijkje nemen. Wie weet breng ik je op ideeën!

Liefs ♥

9 opmerkingen:

  1. Met breien kom ik nog niet verder dan recht en averecht dus het leren kabels breien staat ook op mijn verlanglijstje. Toch maar een keer een poging wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, leuk!

    grtjs, Saartje
    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha breien probeer ik ook elk jaar weer op nieuw.. Leuk lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Te gek lijstje, nu heb ik nog meer zin in de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Genoeg leuks. Heerlijk die inspiratie op Pinterest hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, bij het lezen van dit stukje gaat het bij mij ook kriebelen! :D

    BeantwoordenVerwijderen