dinsdag 6 augustus 2013

Vintage en handgemaakt moois #2

 
Vandaag leek het mij leuk om weer wat van mijn favoriete Etsy items met jullie te delen. Ik blijf maar leuke nieuwe dingen vinden!
 
Van links naar rechts:
 
kattenbroche van Broesj
high waisted bikini van Boodwah
campingboekje met mooie illustraties van Jannekevanheel
stippenrok in citroengeel van Neveled

Hoe is jullie augustus tot nu toe? Wij verdelen onze tijd tussen klussen, dakterras en picknicken in het park. Toen het zondag zo ontzettend warm was zijn we voor het eerst naar het zwembad gegaan hier in de buurt. Beste idee ooit met die warmte :) Tussendoor probeer ik ook nog mijn foto's online te zetten voor het laatste deel van de Sweet Summer serie! Nog even geduld...

Liefs!
 

4 opmerkingen:

  1. Oh, de broche vind ik heel leuk! En vakantie bevalt hier bij ons ook prima, hoor. Is goed vol te houden met dit weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ja! Wat is hij mooi hè? Ik vind hem ook helemaal wat voor jou!

      Verwijderen