maandag 26 augustus 2013

Tip: de leukste vlooienmarkten


Op een druilerige zondag vind ik niets leuker dan struinen tussen de kraampjes op een rommelmarkt. Omdat ik geen vroege vogel ben ga ik vaak pas eind van de middag, maar dat heeft als voordeel dat het onderhandelen makkelijker gaat (en ja, misschien heb ik dan net mijn schat gemist maar dat risico durf ik te nemen hihi).

Ik heb een tip voor alle andere rommelmarktfans! Op deze site vind je een lijst van de beste rommelmarkten in België, Duitsland, Israël, de VS, Spanje en nog twaalf andere landen. Klein minpuntje: ze zijn deze markt in Florence vergeten... ;)

Wat is de grootste schat die jij ooit gevonden hebt op een rommelmarkt? Ikzelf heb dan wel geen Chaneltas gekocht voor 50 cent, maar wel een vintage Bally handtas met schakelketting (zoals dit exemplaar). Voor nog geen euro!

Liefs! ♥

9 opmerkingen:

  1. Mooi, ik vond op vakantie in zuid italie een mooi versleten vintage louis vuiton schouder tas, helemaal blij mee en dat voor maar 2euro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerlijk gezegd kom ik nooit op rommelmarkten (behalve de koninginnemarkt dan), wél in de kringloop. En ik ben al snel blij als ik een mooi oud spel vind, of een mooie lap stof of prachtige oude kinderboeken met mooi gekleurde kaften of of of... ow ik vind teveel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat doen het liefje en ik ook telkens tijdens mijn vrije weekenden! Heerlijk om te doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook helemaal weg van rommelmarkten en kringloopwinkels en alles dat er op lijkt! Gisteren nog een super schattige cupcake standaard gescoord :)
    Mijn mooiste vondst is toch wel een wit kleedje met grote pastelkleurige bloemen op. Geen idee wat het vroeger gekost heeft, maar is zo'n typisch vintage modelletje en heb er al veel complimenten over gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze zomer nog! Een vintage jurk... gebroken wit met geborduurde bloemetjes, zacht gebreid en prachtig! Met grote vrees vroeg ik naar de prijs... 7,50 was okay..... TRalalalalala! Joehoe, kom maar op met de winter! ;-) Nou ja.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een mooie vondst! Dat het maar snel winter mag worden ;)

      Verwijderen
  6. Ik kom niet zo vaak op vlooienmarkten als ik zou willen. Maar wanneer ik bovenstaande foto's zie, krijg ik er helemaal zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk - ik moet er echt meer tijd voor maken

    BeantwoordenVerwijderen