donderdag 22 augustus 2013

Familieportret {Wishlist}


door Henry James Paper Goods
Hello! Vandaag ben ik in een suikerzoete bui dus... je bent gewaarschuwd! Gisteren gingen we voor het eerst met de kleine smurf fietsen in een voorzitje. Mees vond het echt ge-wel-dig en wij ook hihi :) Ongelofelijk hoe snel hij van klein baby'tje uitgroeit tot een mannetje dat niet kan wachten om de hele wereld te ontdekken. Met zo'n brede grijns op zijn gezichtje of juist een flinke frons omdat hij alles ernstig zit te bestuderen. Het zal je niet verbazen... dan smelt ik gewoon!
 
Dan nu iets wat al een tijdje op mijn wensenlijstje staat: een familieportret! Je hebt ze misschien al vaker voorbij zien komen: getekende familieportretten met soms ook een kat of hond erbij (of twee). De illustrator vraagt om een aantal foto's en een karakteromschrijving met bijvoorbeeld je favoriete hobby, waarna ze een mooi plaatje maken van jou en je gezinnetje. Ik vind het een erg tof idee en kwam op Etsy al heel wat mooie illustraties tegen. Welke vinden jullie het leukst?
 
door Lili di Prima

door Strange Teeth

door Jordan Grace Owens

6 opmerkingen:

  1. Leuk he dat fietsen met zo'n kleintje. En zo'n portret is ook gaaf, ik vind de eerste foto het leukst. Al vind ik de trekpoppetjes ook wel heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die popjes!! Ik vind de eerste ook mooi! Onze viktor gaat ook snel, 4,5 maanden en sinds 16 weken al aan het rollen, gaat zo snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn mening is de laatste, die vind ik toch echt geweldig zowel retro als een vintage look.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De eerste vind ik nap maar de laatste is wel heel organel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de eerste heeft ook mijn voorkeur!
    Ik hoor het van zoveel ouders, 'wat gaat het snel!'
    Voor dat je het weet kan je kleintje al naar de kleuterschool...
    Dan kom je nog maar eens bij mij loeren ;-)
    Vakanties gaan ook snel, voordat je het weet staat daar weer een nieuw schooljaar voor de deur. Maar ik mag niet klagen, heb er alweer zin in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb geen smurfje, wel twee lieve katjes. Een portret van hen lijkt me een leuk idee. Mijn beste vriend is een goede illustrator, misschien kan ik hem een keer vragen :)

    BeantwoordenVerwijderen