zaterdag 31 augustus 2013

Crafty Markten {agenda september}






















Nu we augustus kunnen uitzwaaien leek het mij wel weer tijd voor een nieuwe agenda! Ook dit keer heb ik weer de leukste creatieve markten voor jullie op een rijtje gezet. Ik probeer volledig te zijn, maar mocht ik een superleuke markt vergeten zijn dan hoor ik het graag van je :)

In september kun je terecht bij:

♥ 1 september Sunday Market // Amsterdam
♥ 1 september Ruilen met Robinson // Utrecht
♥ 1 september De Zelfgemaakte Markt // Den Bosch
♥ 1 september Original Market // Leiden
♥ 1 september Echt Waar Bazaar // Utrecht
♥ 7 september Retro Markt // Antwerpen
♥ 7 september Hip en Handgemaakt // Zwolle
♥ 7 september De Utrechtse Fabriek // Utrecht
♥ 8 september De BeParkte Oplage // Antwerpen
♥ 8 september De Utrechtse Fabriek // Utrecht
♥ 15 september Sunday Market // Amsterdam
♥ 15 september FeelGood Market // Eindhoven
♥ 22 september Mercado de Belcrum // Breda
♥ 22 september Hip en Handgemaakt // Hengelo
♥ 28 september Swanmarket // Rotterdam
♥ 29 september Sunday Market // Amsterdam
♥ 29 september Swanmarket // Rotterdam

Have fun!

6 opmerkingen:

  1. Jammer dat er nooit zo'n markt in mijn woonplaats is. Bijna nooit tenminste. Lijkt me namelijk zo leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om dit allemaal op een rijtje te zien! Ik ben altijd wel op zoek naar dit soort 'pareltjes', bedankt! Mag ik vragen hoe je deze marktjes hebt gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Shifra! Ik sta zelf vaak op markten en maakte daar een lijstje van, vervolgens kreeg ik telkens weer tips van nog meer leuke adresjes en inmiddels is het elke maand vast prik hihi.

      Verwijderen
  3. Hoi, wat tof dat je dit nog steeds zo consequent doet, ik heb nog wat tips voor je.
    In Antwerpen heb je ook nog de Retromarkt 7 september, de Retro pop up markt op de badboot 8 sept, 13 okt, 10 nov, 8 dec, 9 febr, 9 mrt
    En Marche retro enzoo, nog geen nieuwe data van bekend.
    Groetjes Margreet
    Yellowvintage

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor alle tips! Ik ga het snel aanpassen in de agenda :)

      Verwijderen