zaterdag 27 juli 2013

Vintage en handgemaakt moois #1


Op Etsy kun je ontzettend veel mooie dingen vinden, maar het is ook goed zoeken tussen de enorme hoeveelheid vintage en handgemaakte spullen. Daarom leek het mij leuk om af en toe een favorietenlijstje te maken waarbij ik mijn favoriete Etsy shops met jullie deel.

Op mijn favorietenlijstje voor deze zomer staan met stip deze unieke items:

paspoorthoes van Stiksel
stempel van Ikstempel 
vintage badpak (ik denk: Marimekko!) van Zwzzy
stoer zomerjurkje door KeikoDresses

Met liefde gemaakt en/of uitgezocht, daar word ik blij van :)

Fijne dag!

 

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verzameling en een leuk item! Het is inderdaad altijd flink zoeken naar de pareltjes in het grote aanbod. Oja (tip); ik heb een giveaway op mijn blog die jij misschien ook leuk vindt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja - etsy is echt super, enkel jammer dat men vaak niet naar belgië verzendt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Etsy is zo leuk! Zelf heb ik een etsy winkeltje met handgemaakte sieraden.
    https://www.etsy.com/shop/Laila4you

    BeantwoordenVerwijderen