woensdag 31 juli 2013

Happy days


Sinds een paar dagen heb ik vakantie. Whihoo! Lekker veel tijd samen doorbrengen met de kleine Mees, mijn lief en onze familie, genieten van het mooie weer en relaxen. Ik ben er aan toe. Afgelopen maandag besloten mijn moeder en ik voor een dagje Zeeland te gaan. Niet de stranden op, maar een beetje struinen in het kleine plaatsje Veere. Fotogenieke straatjes en een oudhollandse snoepwinkel... natuurlijk kan ik het dan niet laten om mijn fototoestel te voorschijn te halen!
 
We bezochten wat winkeltjes, aten een appelpannekoek in de zon, gingen bootjes kijken en hadden het over wonen in de stad of in een dorp en wat we het liefste zouden willen (in de stad wat mij betreft, maar de prachtige huizen die je soms ziet in een dorp als Veere...).  

Op de parkeerplaats kwamen we dit geweldig mooie volkswagenbusje tegen. Kersenrood! Ik was meteen verliefd... Vrienden van ons zijn op dit moment in Zuid-Frankrijk aan het kamperen met een dergelijk busje. Zo gaaf!
Geniet van de mooie dagen deze week! De nieuwe agenda met creatieve markten in de maand augustus komt zo snel mogelijk online. Tips zijn natuurlijk altijd welkom!

Liefs ♥

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's! En wat een geweldig busje! Leuk om te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veere..... ik ken het vrij goed en door je mooie foto's was ik er even bij.
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er zalig uit! Zo'n VW busje heb ik al altijd willen hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's!
    Geniet van je vakantie, ik heb sinds vandaag ook heerlijk vrij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne vakantie!

    Ik woon zelf in Zeeland, maar nog nooit in Veere geweest. Wordt toch eens tijd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne vakantie...

    Ik houd van Veere, en pak regelmatig de fiets om daarna daar lekker mijn hoofd leeg te maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat heerlijk, Veere ik houd er van.. prachtig plaatsje!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's! Klinkt als een leuk dorpje, ben er nog nooit geweest. Wel al in Zeeland, is heel mooi daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh die bus! Ik heb hem enkel in Lego!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's! Ik hou van die oude Volkswagen busjes. Xx

    BeantwoordenVerwijderen