woensdag 19 juni 2013

Sweet Summer #3




















Met deze warmte kon ik natuurlijk niet anders dan nog meer zomerse foto's laten zien uit de Sweet Summerserie. Dit keer een stoer festivaljurkje waar je mooi die bruine schouders mee kan showen. Vind je het printje niet supervrolijk?

Het jurkje en sjaaltje kun je vinden in de nieuwe Etsyshop. Ik heb twee weken terug de overstap gemaakt naar Etsy en ben supertevreden! Had ik veel eerder moeten doen :)
 
Ik twijfelde altijd omdat het aantal shops enorm is en het mij moeilijk leek om eruit te springen. Maar toen ik merkte dat er echt een hele leuke groep Nederlandse verkopers is die ook alsmaar blijft groeien besloot ik toch de gok te wagen. Binnenkort zal ik een berichtje schrijven over een paar van mijn favoriete shops!
 
Wie van jullie verkoopt er zelf ook via Etsy?
 
Liefs  

13 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je nu ook een Etsy shop hebt, ga meteen even kijken :-)
    En van je zomerse foto's word ik erg blij!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou heel graag de stap zetten om op etsy te verkopen. Maar ik weet niet of ik ga opvallen.
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi jurkje, mooi sjaaltje en mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauww ziet er zo leuk uit, dat jurkje is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk jurkje!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er mooi uit, knap dat je dat kunt maken. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet zelfgemaakt hoor, het is een origineel jaren '70 jurkje! :)

      Verwijderen
  7. Mooi jurkje en heerlijke zomerse foto,s :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk allebij,mooie fotos ook,
    en ja het blijft moeilijk om op te vallen
    tussen zoveel creatievelingen, ik zelf zit op dawanda en
    tweifel ook of ik naar etsy zal verhuizen ,wat trok jou over de streep?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb zeker ook aan Dawanda gedacht, maar wat het verschil maakte was het feit dat ik vintage kleding verkoop en dat voor mijn gevoel meer past bij Etsy. Voor handgemaakt moois is Dawanda denk ik ook prima :)

      Verwijderen
  9. Oh, gauw even een kijkje nemen! Ik verkoop ook via Etsy (http://etsy.com/shop/sohappyinred)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen