zondag 2 juni 2013

Sweet Summer #1

Hello ladies! Ook zo genoten van het zonnetje vandaag? Gisteren stond ik op een rommelmarkt en het was bitter koud door de scherpe wind. Niet zo fijn... Gelukkig zal de zon zich de komende dagen steeds meer laten zien! En dus leek dit mij het ideale moment voor de eerste zomerse shopupdate van dit seizoen. 


















Het ultieme zomergevoel voor mij: met een fijn drankje in de zon en voor een paar uur net doen alsof ik op vakantie ben. Daarna heb ik altijd weer volop energie om aan het werk te gaan (die vakantie is tenslotte nog ver weg hihi) en ben ik helemaal relaxed. Wat kunnen dat toch heerlijke dagen zijn!

Op de foto's een paar van de items die in de shop zullen verschijnen. Allemaal vintage jurkjes en rokken, clutches en schoenen die perfect zijn voor die fijne zonnige dagen, zoals bijvoorbeeld dat rode rokje. Ik hoor het graag als je nog een vraag hebt!

Liefs

PS: zijn die flesjes met frisdrank niet superleuk? Ze zijn van het Duitse Thomas Henry en ik kocht ze bij Marqt. Op hun site vind je een lijstje van nog meer verkoopadressen.

1 opmerking: