woensdag 15 mei 2013

Zon, vintage en fotografie























Het is vandaag weer typisch voorjaarweer: de ene keer regen, dan weer zon en vervolgens weer flink donkere wolken. Zometeen ga ik me toch even buiten wagen, maar eerst wilde ik jullie alvast wat foto's laten zien. Vorige week (toen het zonnetje gelukkig wel wilde schijnen!) had ik een fotosessie met vriendin M. We hebben veel foto's gemaakt met de nieuwste vintage items uit de webshop.

Een update van de shop komt later deze week, maar ik kon het niet laten jullie een kleine sneak peek te geven van wat je kunt verwachten. De komende dagen houd ik jullie op de hoogte!

Maak er een mooie dag van ladies!
 
Liefs


10 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd! Toffe Ipad-hoes (blauwe), maar dat lukt me nooit om 'the husband' te overtuigen dat er nu zo'n hippe hoes rond moet ipv het saaie zwarte rubber ding.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend! Tot nu toe ziet het er veelbelovend eruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd! Deze foto's zijn alvast heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's al! En ik ben helemaal fan van je jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd! Wat heeft jou jurk een prachtig patroon!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke fotos @! Dat beloofd wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke koffer en jurkje! Ik ga deze site zeker in de gaten houden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's !

    www.themindofanexchange.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen