donderdag 2 mei 2013

Crafty markten {agenda mei}

Het is alweer mei! Tijd dus voor een nieuwe agenda :) Ik hoop dat er veel zonnige dagen komen, want dat maakt het bezoeken van een crafty markt extra leuk! Deze maand kun je de volgende creatieve markten een bezoekje brengen:

♥ 5 mei Sunday Market // Amsterdam
♥ 5 mei Hip en Handgemaakt // Zwolle
♥ 11 mei Natuurlijk, nostalgisch Noordhorn // Noordhorn
♥ 11 en 12 mei Petit Bazaar // Gent
♥ 19 en 20 mei De Utrechtse Fabriek // Utrecht
♥ 20 mei Ghentmade // Gent
♥ 20 mei Zeldzaam Mooi Evenement // Schalkhaar
♥ 25 mei Made in Zundert // Zundert
♥ 25 en 26 mei Holy Stitch! // Leeuwarden
♥ 26 mei Sunday Market // Amsterdam
♥ 26 mei Handmade in Belgium // Genk
♥ 26 mei Hip en Handgemaakt // Arnhem
♥ 26 mei Handmade in Belgium // Genk
♥ 26 mei De Groote Fair // Rosmalen
♥ 26 mei Swanmarket // Rotterdam

En je weet het... aanvullingen zijn altijd welkom!

Fijne dag!

10 opmerkingen:

  1. Ik heb wel een aanvulling: De Grote Fair in Rosmalen! Bedankt weer voor deze lijst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij is er geen Retro Pop-up Markt in Antwerpen, 9 juni pas weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb begrepen dat Swanmarket 4 mei niet door gaat, 26 mei in het Museumpark.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer, het is inderdaad geannuleerd lees ik :(

      Verwijderen
  4. Ah, Arnhem. Klinkt het eindelijk dichtbij... is het op zondag... =C

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 12 mei moederdag in amsterdam museumplein geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, Ik heb je agenda genoemd in mijn laatste blog en hoop dat ik de volgende Swan Market kan bezoeken.
    Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen