zondag 26 mei 2013

Crafty markten {agenda juni}







Vandaag leek het mij wel weer tijd voor een nieuwe agenda! De tijd vliegt om en inmiddels staat juni alweer voor de deur. Laten we hopen op zonnige dagen, want er staan weer veel leuke creatieve markten op de planning deze maand. Ik heb de leukste voor je op een rijtje gezet, maar aanvullingen zijn altijd welkom natuurlijk :)

♥ 1 en 2 juni Echt Waar Bazaar // Utrecht
♥ 2 juni Sunday Market // Amsterdam
♥ 2 juni Markt van Morgen // Antwerpen
♥ 2 juni De Zelfgemaakte Markt // Den Bosch
♥ 2 juni Home Made Market // Den Haag
♥ 2 juni Crafty Gardens // Eindhoven
♥ 2 juni Thee, Taart en Textiel // Rijswijk
♥ 8 juni Dutch Design Market // Arnhem
♥ 9 juni Sunday Market // Amsterdam
♥ 9 juni Hip en Handgemaakt // Deventer
♥ 16 juni Hip en Handgemaakt // Amersfoort
♥ 16 juni De BeParkte Oplage // Antwerpen
♥ 16 juni FeelGood Market // Eindhoven
♥ 22 juni Dutch Design Market // Arnhem
♥ 23 juni Goodiez Pop-Up Market // Malle
♥ 23 juni Swanmarket // Rotterdam
♥ 29 juni De Zelfgemaakte Markt // Utrecht

 Waar ga jij zeker naartoe? Have fun!

Liefs ♥

5 opmerkingen:

  1. Thee, taart en textiel! Dat was vorig jaar (1ste x) zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er nog nooit geweest, maar ben nu erg nieuwsgierig geworden :)

      Verwijderen
  2. Leuk, ik heb gelijk een paar markten op mijn verlanglijstje gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 9 juni is ook Antwerp Retro Pop-up Market!

    BeantwoordenVerwijderen