zaterdag 4 mei 2013

8 favoriete apps op mijn telefoon


Sinds kort heb ik een nieuw hoesje voor mijn telefoon en wel met Orla Kiely print! Hoe leuk is dat?! Dit vrolijke exemplaar vond ik bij deze webshop. Ik ben er zó blij mee!

Ik heb mijn iphone nu zo'n twee (drie?) jaar en vind hem echt onmisbaar om foto's en filmpjes mee te maken als ik mijn camera niet bij me heb. De apps op mijn telefoon wisselen voortdurend (ik probeer graag nieuwe uit, maar gooi ze ook weer weg als ze niet bevallen). Het leek me leuk om nu eens mijn favoriete apps met jullie te delen!

♥♥♥

♥ Natuurlijk gebruik ik Instagram. Toch ben ik vooral fan van Hipstamatic. In plaats van zelf een lens, film en flash te kiezen schud ik mijn telefoon, waardoor er bij toeval een nieuwe combi ontstaat van fotorolletje, lens en flits. Het levert verrassende plaatjes op!

♥ Foto's zoals je die krijgt zoals in een ouderwets fotohokje maak ik met Incredibooth. Erg leuk!

♥ Om collages te maken van foto's gebruik ik vaak Frametastic. Het resultaat zie je vaak bij mijn blogberichten met Hipstamaticfoto's :)

♥ Met Printic kun je de foto's die je met Instagram of Hipstamatic hebt gemaakt laten printen. Er zijn geen verzendkosten en per stuk betaal je €0,79. Tip: omdat het bijna Moederdag is krijg je nu één extra print cadeau bij je bestelling!

♥ Foto's bewerken doe ik het liefst terwijl ik achter mijn computerscherm zit, maar sommige apps zijn ook wel erg handig. Ik gebruik vooral Pixlromatic!

♥ Tot slot nog twee favorieten die niets met fotografie te maken hebben, maar voor bloggers natuurlijk wel onmisbaar zijn ;)  Ik gebruik Bloglovin' om mijn favoriete blogs te volgen en om nieuwe blogs te ontdekken op bijvoorbeeld DIY gebied (via 'Top blogs'). De app die ik als laatste heb toegevoegd is Pinterest. En als je het zelf kent snap je wel dat er geen dag voorbij gaat zonder dat ik daar gebruik van maak haha.

Wat zijn jullie favorieten? Hebben jullie nog leuke toevoegingen? Ik ben benieuwd!

Fijn weekend!

9 opmerkingen:

  1. Leuke app's. Ikzelf gebruik vooral de app's van pinterest en bloglovin. Echt handig die twee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Instagram is vooral grappig met een telefoon met internet; op mijn ipad heb ik het ook, maar ben ik er relatief snel mee gestopt; het werden al snel alleen foto's van thuis, en regelmatig dezelfde foto's.

    Pinterest blijft geweldig, en vind ik op de ipad veel fijner kijken dan op de computer. En dan verder toch een 'gewone' internet-app van Chrome en een ereader-app.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb sinds kort een iPhone en vind Instagram nu al verslavend.
    Bedankt voor de tips! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik maar zoeken naar de foto-apps maar die heb je niet in de playstore van Samsung, duh! Gelukkig wel varianten, zal even proberen, bedankt voor de tips!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoesje! Had ik maar een iPhone....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig mooi hoesje...en ja pinterest is redelijk verslavend en ongelooflijk inspirerend ;-) Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als Orla Kiely fan, ben ik helemaal weg van jouw hoesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf hoesje! Leuke apps heb je ook :) Ik vind de Bloglovin app niet zo fijn omdat ik bij de meeste blogs geeneens kan reageren.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi hoesje! Maar hij zal vast niet rond mijn Samsung passen ;) haha.

    BeantwoordenVerwijderen