zondag 14 april 2013

Kringloopgeluk {Boeken}

























Titel: Kringloopgeluk
Auteur: Ingrid van Willenswaard
ISBN: 9789043915748
Prijs: 19,95 euro

Van oude spullen iets heel nieuws maken: op haar blog Ing-things schrijft Ingrid van Willenswaard er vaak over. Ingrid heeft een heel eigen schrijfstijl en weet me iedere keer weer te inspireren. Ik was dan ook ontzettend nieuwsgierig naar haar eerste boek! Een paar dagen terug viel het bij me in de brievenbus. En geloof me... het is een pareltje :)


Haar liefde voor het kringlopen zie je op elke bladzijde weer terug. Voor alles wat ze vindt, weet Ingrid wel een nieuwe bestemming te bedenken: oude prentenboeken tovert ze om tot cadeaulabels en slingers. Van retro stofjes maakt ze gezellige schortjes, waszakjes of vogeltjes van stof. Er staan zoveel leuke ideeën in! Het is dan ook een ontzettend fijn bladerboek geworden vol mooie foto's. Mijn handen jeuken om al dat leuks te gaan maken (op nr. 1 staat de Pom Pomslinger voor in de kinderkamer!). 
 
Voor wie het maar lastig vindt om leuke dingen te scoren tussen alle rommel op een markt of in een kringloop, no worries, er staan ook fijne tips in het boek die je op weg helpen. Haar beste tip wat mij betreft is deze: ...als er iets naar je glimlacht of zelfs schaterlacht en de prijs bevalt je, neem het dan mee. Spijt hebben omdat je iets hebt laten liggen dat echt de moeite waard was is zó zonde.
 
Het boek is o.a. hier te koop. Echt een aanrader!
 
Liefs ♥
 
PS: als je nu een reactie achterlaat op haar blog maak je kans op een gesigneerd exemplaar!
 

16 opmerkingen:

  1. Bij mij lag hij woensdag op de mat en ik heb al verschillende dingen gedaan
    Ik vind het een fantastisch boek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind haar blog ook altijd zo gezellig en leuk om te lezen!! Wat grappig dat ze nu een boek heeft geschreven! Ga eens kijken waar ik die kan vinden in de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk boek! En haar tip die jij beschrijft is er zeker één om te onthouden. Wat is dat beleggen toch leuk bloggen toch leuk;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er uit als een super leuk boek! Ik ga snel even op de blog kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel leuk uit! ik heb zelf een heleboel kringloop/rommelmarktprojecten, maar je kan nooit genoeg inspiratie hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helemaal leuk!!!!
    heerlijk om straks buiten mee aan de slag te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb hem ook met plezier gelezen! Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er een heel leuk boek uit. Upcyclen is helemaal mijn ding (vooral van meubels en hout) dus ik ga zeker eens op haar blog kijken.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is geweldig, ik wordt er ook zo blij van (en hebberig :P)!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat lijk mij best wel een leuk boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klinkt goed, ik ga meteen een kijkje bij haar nemen...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuk boek lijkt mij dat!!

    fijn weekend lieve groet Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat ziet die er leuk uit!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen