dinsdag 2 april 2013

Crafty markten {agenda april}


Een nieuwe maand is alweer aangebroken... Tijd dus voor een nieuwe agenda! Ik heb de leukste craftymarkten voor jullie op een rijtje gezet. Laat je het weten als je nog aanvullingen hebt? Bedankt!

♥ 7 april Sunday Market // Amsterdam
♥ 7 april Diezijn Leuk! // Groningen
♥ 14 april Markt van Morgen // Antwerpen
♥ 14 april Retro Pop-up Markt // Antwerpen
♥ 14 april De Bonte Fabriek! // Sint-Niklaas
♥ 21 april De BeParkte Oplage // Antwerpen
♥ 21 april Mercado de Belcrum // Breda
♥ 21 april Feelgood Market // Eindhoven
♥ 21 april Hip en Handgemaakt // Nijmegen
♥ 21 april Swanmarket // Rotterdam
♥ 23 april De Winkelstraat // Boortmeerbeek

Waar ga jij zeker naartoe?

Liefs!

5 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze allemaal weer ver weg! Als het weer eens in Leeuwarden is kom ik langs :)
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In mei staat er weer een nieuwe editie van Holy Stitch gepland in Leeuwarden! :)

      Verwijderen
  2. En toch vraag ik me af waarom er richting het noorden en het zuiden zo veel markten zijn (als ik in Leeuwarden had gewoond, had ik zeker in Groningen langs gegaan...) en niets in het midden van het land. Misschien toch eens kijken of er hier in de buurt eens iets gedaan kan worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het moet nog even op gang komen denk ik :) In mei staat er trouwens wel een tweedaagse editie gepland van De Utrechte Fabriek. Aanradertje hoor!

      Verwijderen
  3. Aah wat goed dat ik langs je blog ben gekomen! Anders had ik nooit geweten dat er komende zondag zo'n leuke markt in groningen zal zijn! Thnx!

    BeantwoordenVerwijderen