donderdag 21 maart 2013

Wooninspiratie {werkkamer}

Items vind je hier: lamp / vakkenkast / stoel / ladekast

De verbouwing van ons huis is nog lang niet klaar. We hebben nog één verdieping voor de boeg en de aannemer moet hier nog flink aan de slag met het grove werk (een muur plaatsen, stucwerk, vloer repareren en meer leuke dingen hihi) dus dat duurt nog wel een tijdje. Toch ben ik steeds vaker bezig met de inrichting van de kamers op de bovenste verdieping. Op Pinterest verzamelde ik al wat leuke ideeën en elke dag vind ik wel weer nieuwe inspiratie, bijvoorbeeld voor de werkkamer.

De studeer- en werkkamer wil ik zo opgeruimd mogelijk houden. Helaas ben ik nogal rommelig en ligt mijn burau altijd helemaal vol met stapels papier, projecten waar ik aan werk, stofjes... Klinkt dat herkenbaar? Soms kan ik mij er flink aan ergeren en het is een gewoonte die ik graag zou afleren. Om het een beetje een geheel te houden wil  ik in deze kamer dan ook ook rustige kleuren gebruiken en basic meubels. Gisteravond ging ik een beetje online rondkijken op woonsites en vond onder andere die ontzettend fijne hangstoel bij Home24.nl. Is hij niet stoer? De fluorgele knopen op de donkerblauwe stof vind ik een grappig detail. Jammer genoeg is de stoel wel erg aan de prijzige kant (ik zag wel dat hij nu in de sale is!) dus ik twijfel... Hij is trouwens van het merk Stockholm.

Welke woonsites of blogs vinden jullie leuk om rond te neuzen als je op zoek bent naar inspiratie?

Liefs ♥

PS: de foto's vond ik via Pinterest, maar zijn afkomstig van de blogs Creative Living (linksboven) en Decor8.com (linksonder). Wat Pinterest betreft zit ik met een dilemma... Ik vind het een fijne site en gebruik het sinds een paar dagen, maar dat er niet altijd duidelijk bij staat waar de foto van afkomstig is vind ik toch wat minder... Snappen jullie wat ik bedoel?

2 opmerkingen:

  1. Nu ik in verwachting ben kijk ik veel naar woonnblogs om ideetjes te krijgen voor de babykamer. Ken je kinderkamerstylist? Misschien ook leuk omdat je nu een kleintje hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het mooi, dat witte in combinatie met hout. Ben benieuwd hoe het gaat worden, vast met veel opbergruimte!
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen