zaterdag 16 maart 2013

Must have voor boekenliefhebbers

Hallo daar! Hoe is jullie weekend tot nu toe? Het is voor het eerst sinds tijden dat ik weer eens achter de computer kon kruipen. Ik was de afgelopen tijd ziek, daarna was Mees ziek en tsja... toen waren er opeens twee weken voorbij voor ik Wat! Stopt Google Reader ermee?? kon zeggen. Hoe dan ook: ik ga vanaf nu weer flink aan de slag :) Om te beginnen heb ik vandaag twee tips voor jullie:
 
Tip #1 
 
Veel bloggers schreven al over het nieuws dat Google Reader ermee stopt. Als je op zoekt bent naar een goede vervanger: Bloglovin' vind ik erg fijn en is er ook als app voor je telefoon of tablet. Aanrader! 
 
Tip #2

Ben je gek op stationery en boeken en zo lief om ze af en toe uit te lenen, maar wil je dit wat georganiseerder aanpakken? Koop dan voor jezelf een Personal Library Kit! :D

 
Ziet dat er niet leuk uit? In de kit vind je o.a. een datumstempel en bibliotheekkaartjes :) Dit grappige cadeautje kreeg ik per post van vriendin R. Zo leuk! Hoe kon ik ooit zonder? Dankjewel!!
 
Fijn weekend allemaal!

Liefs ♥

13 opmerkingen:

  1. Ja! Wat prachtig, ik heb het ooit al eens ik denk, in de Flow zien staan! Lijkt me zalig om te doen! Fijn weekend & leense! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat setje zeg! Fijn weekend, groetjes Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha wat grappig! Ik leen alleen niet zo vaak een boek uit... Vroeger wel vaak cd's trouwens...en die heb ik dan ook nooit weer gekregen :( Was zo'n kaartje handig geweest :)
    Fijn weekend en hopelijk zijn jullie weer helemaal beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooo leuk!! Nog nooit gezien. Waar koop je dit??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nu eens iets dat ik me moet aanschaffen, uitgeleende boeken zie ik vaak nooit meer terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf!!
    Je zou je boeken er spontaan van uit gaan lenen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super leuk! Normaal doe ik altijd een leuke post-it met mijn naam en adres voorin het boek als ik het uitleen.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een grappig idee! Ik vind het ook wel handig voor mijn films, daarvan vergeet ik ook altijd aan wie ik ze uitgeleend heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo handig, ik vergeet altijd wie welke boeken heeft..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, ben blij dat je er blij mee bent. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haaa, dit is echt leuk! ik mis die oude bibkaartjes zo nu het allemaal elektronisch gaat (en ik raak altijd weer uitgeleende boeken kwijt die 'k vervolgens vergeet) Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen