zondag 17 februari 2013

Orla Kiely AW13

Via Instagram zag ik verschillende foto's voorbij komen van London Fashion Week en toen ik deze foto zag van Orla Kiely (bij Carrie van WishWishWish) moest ik gewoon meer zien!

Ik heb eens goed gezocht en vond nog meer beelden van de AW13 collectie bij Betty Magazine. De Moonrise Kingdom ♥ Mad Men setting die ze gekozen hebben: wow! Dit maakt het helemaal tot een perfect plaatje. Zeg nou zelfs... de ideale werkplek toch? ;)



Ik ben weer helemaal in love met deze Orla Kiely collectie. Wat vinden jullie ervan?

Fijne dag!

Liefs ♥

19 opmerkingen:

  1. Leuk! Geweldige stijl.
    Loved moonrise kingdom.
    Fijne zondag! en thanks for sharing

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh ik hou van Orla Kiely. En die foto's zijn echt te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh prachtig, ik ga ermee naar onze directeur, voor een aanpassing van het interieur :-) De kleding is ook geweldig! Groetjes Mieke (huisengrietjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw echt prachtig! Ik ben zo'n fan van Orla Kiely!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enig, heel wat beter dan die grijze standaard kantoormeubels. Lieve groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad ! echt prachtige colectie van Orla Kiely ! ♥
    xxx
    Marie LU
    www.marie-lu-devos.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohh, Zo wil ik mijn haar opsteken - wie kan me helpen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hej Lies,

      Ik weet toevallig dat ze bij topvintage.nl een boek verkopen met allemaal prachtige kapsels
      http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/style-me-vintage-hair-easy-step-by-step-techniques-for-creating-classic-hairstyles
      Misschien heb je er iets aan?

      Groet Annet

      Verwijderen
  8. Geweldig, die kapsels, die kleding en het interieur! Zo wil ik ook wel werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amaaai, wauw! Prachtig! Liefs, Elisse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kapsels, heerlijk nostalgisch sfeertje in een fris jasje... ah en die bureaus! Ik hoor de typemachines al...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel leuk, ik ben helemaal weg van de dresscode!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een feest om naar die foto´s te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk dit!


    http://vintagestore-lover.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt echt een hele leuke blog! Interessante posts, goede foto's, top :D

    Ik hoop dat je eens langskomt,
    www.jannakamphof.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, super! Hou van deze stijl! Alhoewel ik zelf nooit zo gekleed ben... waarom eigenlijk niet hè..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat een geweldige setting. De kleding is top en die bureautjes en kasten; zo leuk! De kleuren van de totale plaatjes vind ik prachtig. :)

    BeantwoordenVerwijderen