zaterdag 2 februari 2013

Happy weekend!

Het weekend is aangebroken! Wat zijn jullie plannen? Ik had nog wat ingredienten in huis om cakejes te maken dus om te vieren dat ik me weer beter voel ging ik meteen in de keuken staan ;) 
De vlaggetjes komen uit het eerste nummer van het Robin Magazine en waren een DIY-idee van Martine. Zijn ze niet leuk?
 
Ik wens jullie een fijn weekend toe!
 
Liefs ♥
 
PS: er wordt inmiddels volop gewerkt aan Robin Magazine #2 en je kunt zelf ook een bijdrage leveren!
 
 

9 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk zeg die vlaggen! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm... Lekker! Past helemaal bij mijn weekend, allemaal feestjes! Geniet van het jouwe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zien er lekker uit :) En die vlaggetjes zijn erg schattig :) Nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ghihi de vlaggetjes zijn, vooral de Pick me! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee! Ik heb heerlijke appelkaneelcake gemaakt afgelopen weekend =)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb een heel fijn weekend gehad <3 Yummy, die cakejes zien er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk om ze hier Live te zien! ;-)
    (en lekker ook)

    BeantwoordenVerwijderen