donderdag 28 februari 2013

Crafty markten {agenda maart}


Maart is alweer in zicht... Tijd dus voor een nieuwe agenda! Ik heb de leukste craftymarkten voor jullie op een rijtje gezet. Aanvullingen zijn natuurlijk altijd welkom :)

♥ 2 en 3 maart Echt Waar Bazaar // Utrecht
♥ 3 maart Tapisplage // Bredene
♥ 3 maart Sunday Market // Amsterdam
♥ 3 maart C4C Vintage Fair // Amsterdam
♥ 9 maart Swanmarket // Rotterdam
♥ 10 maart Antwerp Retro Pop-up Market // Antwerpen
♥ 16 maart Crafty Markt // Heemstede
♥ 17 maart Feelgood Market // Eindhoven
♥ 23 en 24 maart De Vitrine // Brugge
♥ 24 maart De BeParkte Oplage // Antwerpen
♥ 24 maart handgeMa(r)kt // Genk
♥ 31 maart Sunday Market // Amsterdam

Liefs!

8 opmerkingen:

  1. Wat grappig, ik had nog nooit van deze markten gehoord en Heemstede is bij ons om de hoek! Lieve groet, Pascale PS: Doe je mee met mijn give away?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor het bezoeken van mijn blog! Wat heb je een ontzettend leuk blog! Ik ben je meteen gaan volgen op bloglovin'. Weet je toevallig of er ook crafty markten zijn in de omgeving van Alkmaar?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je me volgt! Deze maand zijn die in A'dam en Heemstede de dichtsbijzijnde, maar ik houd het in de gaten voor de volgende agenda :)

      Verwijderen
  3. Heeeeeey...heel opdringerig heb ik er alvast één voor de agenda van mei ^-^
    Holy Stitch op 25 en 26 mei 2013...thought you might want to know :P
    xx!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer dat het allemaal zo ver weg is... Gelderland is toch ook Nederland?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, Je moet zeker eens kijken op deze site www.grannysfinest.com een bedrijf met een missie :-)
    Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het wordt ook echt weer-weer om lekker te snuffelen op leuke markten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Manon, mijn eerste creaties uit het boek staan op m'n blog, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen