woensdag 9 januari 2013

Vintage story {gastbericht}

Deze week schreef ik twee gastberichtjes voor Viva Vintage, een site gemaakt door vier studenten uit Leuven voor een studieopdracht en bedoeld voor vintage lovers uit België. Je vind er onder andere de verhalen achter vintage stukken, zoals een bijzondere ketting of jurkje. Ik heb ook mijn eigen verhaal gedeeld over het matrozenjurkje dat ik droeg op de dag van onze verlovingsfoto's. Ik bedacht me dat ik de afdrukken al een tijdje niet meer had gezien dus begon vandaag wat verhuisdozen door te spitten. De map met foto's heb ik gelukkig weer gevonden! Dat is dan wel weer leuk aan opruimen hihi.
 


Wat zijn jullie aan het doen op deze regenachtige dag?
 
Liefs! 

6 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! En een heel leuk matrozenpakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!! Waar bewaar je de foto's precies in? Ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In een A4tekenmap gekocht tijdens Flavourites bij www.xkieke.nl :)

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige foto,s... zucht.... zo romantisch.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat leuke foto's. en dat jurkje ziet er ook heel erg mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat jurkje is superleuk. En wat een prachtige foto's van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen