zondag 20 januari 2013

Organiseren en opbergen

















Omdat het buiten flink sneeuwt besloot ik vanmiddag online wat te gaan rondkijken naar leuke opbergers voor mijn naaispullen, wol, stempels etc. En die planner van Ferm Living vind ik gewoon superleuk! Alles voor een overzichtelijke adminitratie hè... ;)

Van links naar rechts: 1. voorraadpotjes van Hema, 2. muursticker van Ferm Living, 3. dozen van Ikea, 4. opbergboeken van House Doctor, 5. glazen opbergboxen van Madam Stolz, 6. roltafeltje van Ikea.

Liefs ♥

18 opmerkingen:

  1. Hoe krijg je dat nou zo leuk in een collage?! Echt super! En dat roltafeltje van Ikea.... staat bovenaan m'n wishlist! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gek op opbergers, doosjes, blikjes en alles waar je maar leuk spul in kunt stoppen! Je zet het ook mooi in een collage, hoe krijg je dat zo? Ik pruts altijd maar wat maar het wil nooit zoals ik het wil...
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en de Ikea dozen zijn super!! gaat veel in ik heb ze in het wit op mijn werktafel staan niet alleen handig maar ook heel leuk om te zien !!(het oog wil ook wat! )

    fijne zondag lieve groet ,Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dat roltafeltje van Ikea en ik vind het nog altijd fantastisch. Zo mooi en zo handig! Die muursticker van Ferm is ook erg leuk, maar helaas zijn onze muren niet vlak, dus hij zou niet blijven hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn nog eens mooie opbergers... nummer 1 en 6 zijn mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nummer 3 <3 Ik wil ze nog steeds erg graag alleen ik wil er een best groot aantal en dat is best prijzig. De muursticker vind ik ook echt heel mooi. Een leuk lijstje!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, Geweldig dat roltafeltje. Ik had het ook al ontdekt. En de kleur is helemaal hot. Zo handig!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke spulletjes. Dat roltafeltje ziet er ook ideaal uit. :) Ik heb je blog nog even vermeld bij een foto van de koffer die ik via je blog won! Ik ben er heel blij mee. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat fijn! Hij was ook echt wel superleuk he? Veel plezier ermee :)

      Verwijderen
  9. Leuk, leuk, leuk! Vooral de opbergpotjes van de Hema en het roltafeltje van de Ikea vind ik leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 6 komt binnenkort in mijn kamer te staan. Ik wil hem al zo lang en nu heb ik eindelijk nieuwe woonruimte gevonden dus die komt er!
    De kalender van fermliving vind ik ook erg gaaf (maar duur) dus zat er aan te denken zelf eentje te maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat roltafeltje van de ikea is echt geweldig! Toen ik hem in de winkel zag een tijdje terug was ik meteen verlieft <3! Ooit koop ik die nog eens ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind die potten echt zo leuk van de Hema! Heerlijk simpel met een mooi printje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn die potjes van Hema leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh dat roltafeltje van Ikea, staat zeker op mijn wenslijstje.. Mooi!
    gr Marloes

    BeantwoordenVerwijderen