woensdag 30 januari 2013

Naar buiten

























De dagen en weken vliegen zo snel voorbij! Inmiddels is mijn verlof voorbij en echt: sinds ik weer aan het werk ben weet elke verkoudheid die voorbij komt me wel te pakken te krijgen. Leuk is anders... Maar omdat het vandaag mijn vrije dag is laat ik me niet uit het veld slaan en ga ik zometeen lekker de hort op. Eerst wat klussen klaren, dan Mees inpakken en de frisse lucht opzoeken. Worden we allebei blij van :)

Fijne dag vandaag!

Liefs ♥

14 opmerkingen:

  1. Balen dat je momenteel zo vatbaar voor virusjes bent. Ik hoop voor je dat je je snel wat beter voelt. Wat buitenlucht kan in ieder geval nooit kwaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ai, dat is inderdaad niet leuk! hopelijk wordt het snel beter! geniet van je vrije dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie Mees-speeltjes. Ik heb zonet je blog leren kennen en werd meteen follower. Als je zin hebt, kan je ook even bij mij een kijkje nemen: ik ben nieuw in de blogwereld: http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vergeten te vragen: hoe krijg je de linkerband en de foto's zo breed?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met behulp van de sjabloonontwerper in blogger kun je de breedte aanpassen. De foto's kun je o.a. aanpassen door op de rechtermuisknop te klikken en voor 'extra groot' te kiezen. Een andere optie is het gebruiken van een vast (groo) formaat voor je foto's. Succes!

      Verwijderen
  5. 'Mees inpakken', hihi klinkt lief ;-) Veel beterschap wel, lijkt me niet leuk om al meteen weer opgezadeld te worden met verkoudheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke hangertjes! Beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo af en toe kijk ik op je blog en ik word er zo vrolijk van!
    Zelfs met dit typisch Hollandse winterweer - grauw, grijs en regenachtig - heb ik weer heel wat positieve energie gekregen. Haha!
    En word maar gauw beter! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar word ik weer blij van :) Ben nog steeds aan het snuffen maar het gaat al stukken beter! Dankjewel!

      Verwijderen
  8. He gets wat vervelend dat je steeds verkouden bent! Goed dat je toch naar buiten bent gegaan, want goed weer moet je natuurlijk wel gebruik van maken ;)
    Beterschap! (enneuh, leuke dingetjes zijn er op de foto!)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je zult wel weer wat weerstand moeten opbouwen :) Komt wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je moet maar zo denken, die verkoudheid gaat ooit wel weer eens over.
    Liefs, Swaen

    BeantwoordenVerwijderen