vrijdag 18 januari 2013

Hipstamatic foto's {crafty things}


Het was een drukke week met weinig tijd om te bloggen, maar vandaag heb ik een vrije dag! Ik heb mijn kast met naaigerei, stofjes en papier de laatste tijd flink overhoop gehaald en het wordt tijd om de boel weer eens mooi te organiseren maar... vandaag niet haha. Ik heb een leuk naaiproject dat ik nog wil afmaken en de tijd begint wel te dringen. Waar ik mee bezig ben? Een kleine hint...

Met welk creaproject zijn jullie op dit moment bezig?

Fijne dag!

11 opmerkingen:

  1. Leuke foto'tjes! Zelf ben ik op het moment niet echt bezig met een creaproject. Maar er ligt wel wat klaar om mee te gaan crea'en! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit! Ik ben bezig mijn allereerste snail mail pakketjes klaar te maken voor verzending! Heerlijk! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ben benieuwd naar het resultaat :) ik ben met nieuwe kaarten bezig en een wat groter projectje...maar dat is nog even geheim ;) fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh leuk, ik ben benieuwd welke knuffel je gaat maken! Laat je het eindresultaat hier ook zien??
    Ikzelf heb momenteel even helemaal niks te fröbelen :)
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooo ik ben ook curiueus -))) Hier net begonnen aan de muis van Miko Design !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben benieuwd!! Ik ben momenteel met niets bezig (boehoe), maar ik heb wel van mijn mama vandaag een klein haakpakketje gekregen, dus ik ga beginnen haken volgende week (na mijn examens)! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh da knuffelboek heb ik toen gemist, maar ziet er LEUK uit! benieuwd naar de creatie!
    ik ben bezig met een druppel-kussen, had nieuwe vulling nodig die hier nu al 2 weken ligt maar waar niks mee gebeurt. TYPISCH!
    ooh en ook nog een half oorbellen-kadertje en een geknipt kleedje.
    very me dus :p

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh dat speldenkussentje en die wasknijpertjes (?) zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Manon, ik ben onwijs benieuwd naar je knuffel creatie, en ook hoe het maken je is verlopen. Sinds een tijdje stoei ik ook met de naaimachine (de haakhype ligt een beetje in het slop te liggen) en afgelopen weekend heb ik het boek ook, cadeau gekregen! Groetjes Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne motivatie om weer crea bezig te zijn. Na mijn tentamens (volgende week donderdag de laatste) ga ik hier weer volop mee aan de slag, heerlijk om mijn hoofd leeg te maken. En ik heb ook nog dankzij jouw give-away mooie stempels en labels gewonnen, daar ga ik ook echt weer mee aan de slag. En stapels brieven schrijven. Hm, dankjewel, ik voel me nu weer helemaal gemotiveerd en geïnspireerd om niet meer in een 'sleur' te zitten. Je blog is altijd zo mooi, vrolijk en inspirerend!

    Liefs,
    theseasarestormy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen